❤CHAPTER 17❤

47 3 0
                                    

Author dah cakap ni part byun so sapa rasa tak boleh hadap jangan baca and jangan bash. Okay readers enjoy okay.

"Okay la omma appa Jimin balik dulu dah pukul 9 lebih dah ni," ujar Jimin sambil memegang tangan Shin Hye.

"Hmm barang lain semua dah masuk kereta ke?" Tanya appaku.

"Ha sudah2," jawab Jimin.

"Hmm ingat pesan appa Jimin jaga anak kesayangan appa ni. Dah sorang je perempuan," usik appaku.

"Hehe ye don't worry appa. K Jimin kena bertolak sekarang takut lambat sampai rumah," ujar Jimin.

"Hmm ye la hati hati bawak kereta jangan bawak laju laju," pesan appaku.

"Ye saya ingat appa," jawab Jimin.

"Okay appa omma Shin Hye balik dulu tau. Apa2 nanti Shin Hye telefon okay," ujarku.

Omma dan appaku mengangguk lalu melambai tangan kepadaku.
Kami berdua pun bertolak balik. 30 minit berlalu mereka pun sampai. Sampai je aku terus berlari masuk kerumah.

"Wahhh besarnya rumah oppa," ujarku teruja.

Tiba2 Jimin datang dari belakang lalu memelukku sambil dagunya diatas bahuku lalu berkata

"Suka tak and cantik tak?" tanya Jimin sambil tersenyum.

"Cantik sangat oppa chagi suka sangat," jawabku teruja.

"Kalau macam tu jom chagi," ujar Jimin sambil tersenyum evil lalu mendukungku.

"Hah?? Now???" tanyaku.

"Ya jom," ujar Jimin lalu membawaku ke bilik.

Jimin pun mendukungku sampai ke bilik lalu menghempasku ke katil.

"Hmm wait oppa tunggu la kejap bagi chagi tukar baju dulu baru best. Baju ni mahal nanti terkoyak," ujarku lalu pergi ke bilik air untuk menukar pakaian.
Jimin juga menukar pakaiannya kepada pakaian mandi hahaha adoiii.

Aku keluar sahaja dari bilik air aku ternampak Jimin sedang menungguku.

"Come here chagiya," ajak Jimin menawan.

"Hmm sebenarnya chagi tak sedia lagi," jawabku tiba2 Jimin menolakku ke katil dan mengesot naik ke badanku.

"Nope sedia ke tak sedia ke oppa nak juga," ujar Jimin lalu menciumku dengan rakus. Aku pun membalas ciumanku

"Ahhh I want it more," desah Jimin lalu merentap baju dan seluarku sampai terkoyak dan membaling ketepi lalu membuka braku dan meramas breastku dengan kuat.

"Ahhh oppa ahhh,"

"Ahhh moan my name chagiya,"

"Ahhh Jimin arhhhh"

"You want more?" ujar Jimin lalu membuka baju mandinya dan hanya tinggal boxer. Jimin kembali meramas breastku dan menghisap putingku bagaikan kehausan susu ibu sambil mengeselkan batangnya ke miss v ku.

"ARHH JIMINN ARHHHH"

"ARHH I LIKE IT"

"ARHHH JIMIN I WANT IT MORE," Desahku.

Jimin yang mendengar desahan itu tersenyum lalu Jimin pun membuka boxernya dan terjojol la batangnya yang besar dan panjang. Aku hanya mampu menelan air liur kerana terkejut.

"Auwww," maluku lalu menutup muka.

"Ala tak payah malu sekarang buat la apa yang chagi nak," ujar Jimin

"Chagi nak hisap boleh," jawabku.

"Ofc just suck my dick," ujar Jimin lalu Jimin memasukkan batangnya ke dalam mulutku.
Aku hampir tercekik kerana terlalu panjang. Jimin pun menolak tarik kepalaku supaya aku boleh kulum dengan nikmat.

"ARHHH CHAGIYA ARHHH" desah Jimin.

"ARHHH FUCKK SUCK MY DICK MORE ARHHH"

Tiba2 aku merasa batang Jimin mengembang.

"ARRHHH I WANT TO CUM" Desah Jimin lalu memancut spermnya ke dalam mulutku tanpa diundang lalu tertelan tanpa sengaja.

"ARHHH I WANT IT AGAIN," Ujarku sambil mengusap batang Jimin.

"Ya I will." Jawab Jimin lalu merentap panties aku. Tangan kiri Jimin meramas buah dadaku dan sebelah lagi mengusap miss v ku.

"ARHH OPPA GELI" desahku.

"ARHH CHAGIYA" desah Jimin dalam keadaan nikmat sangat. Jimin dapat merasakan cecair putih keluar. Lantas Jimin terus menjilat cecair putih yang kluar dari miss v ku akibat terangsang dengan perbuatan Jimin.

"YUMMM SSS SEDAPNYAAA" desah Jimin.

Lantas Jimin memasukkan 2 jari ke dalam miss v ku.

"ARHHHH JIMIN ARHH SAKIT OPPA," moanku.

"EO MIANN," jawab Jimin.

"ARHHH OPPA I WANT IT NOW!!" Desahku.

Jimin pun mula mengusap batangnya dan batangnya mula menegang.

"You want it. I give you now," ujar Jimin lalu menjolok batangnya ke miss v ku dengan perlahan.

"ARHHHH OPPA PALLI OPPA HARDER!!" Moanku sambil menangis. Jimin pun melajukan pergerakannya.

"ARHHH KETAT SANGAT, HA LUPA YOU STILL VIRGIN,"

"ARHHH OPPA ARHH!!" Moanku sakit. Lantas Jimin menciumku sambil mengenjut enjut batangnya untuk mengurangkan rasa sakit Shin Hye. Tanganku pula meramas cadar kerana sakit.

"ARHHHH MOAN MY NAME CHAGIYA!!" ujar Jimin.

"ARHH JI!!! MIN!!! ARHH!!" Moanku seirama dengan enjutan Jimin.

"Yeah chagiya," desah Jimin.

Jimin dapat merasakan sesuatu benda yang menghalang. Jimin melajukan lagi enjutannya dan menghentaknya dengan kuat dan Jimin terdengar bunyi koyakan.

"ARHHH!!!!!! JIMINNNNN!!!" Moanku sambil menangis. Jimin sudah tau yang bunyi tadi adalah virgin Shin Hye. Jimin melihat darah mengalir di batang Jimin dan miss v ku membasahi cadar tilamku. Jimin tersenyum kerana dia memiliki Shin Hye sepenuhnya.

"YOUR VIRGIN IS MINE CHAGIYA"

"AARHHHHHHHHH!!!!"

"ARHHH I WANT TO CUM" Desah Jimin.

"YAAA PALLI OPPA," Moanku sakit.

Plirgttttt....plirttttttt.......

Jimin selamat memancut spermnya ke dalam miss v ku dan berasa suam lalu rebah di atas badanku kerana kepenatan. Aku pun mengusap rambut Jimin kerana kasihankan dia.

"Good job oppa," ujarku.

"Nae. Fuhhh penat la," jawab Jimin lalu tertidur di atas buah dadaku. Aku pun mengangkat kepala Jimin dan diletakkan di sebelahku. Tiba2 Jimin memelukku dengan kuat dan kepalanya menghadap buah dadaku. Aku pun memeluknya sambil mengusap rambutnya lalu tertidur dengan batang Jimin stay tertanam dalam miss v aku. Aku menolak keluar batang Jimin dengan perlahan lalu kembali memeluk Jimin. Kami pun tidur dengan nyenyak.

(HAHAHA AUTHOR MERAPU DOHH YA TUHAN)

*MIAN KALAU TAK BERAPA NAK OKAY OR KURANG BYUN SEBAB FIRST TIME BUAT. JANGAN KECAM HAKAK EH. OKAY NANTIKAN BAB SETERUSNYA OKAY ANNYEONG*

WHO SHOULD I CHOOSEWhere stories live. Discover now