❤CHAPTER 18❤

48 6 0
                                    

Keesokkan paginya,aku bangun terlebih dahulu manakala Jimin masih nyenyak tidur. Aku menggosok mataku dan melihat Jimin yang keletihan itu. Aku tersenyum lalu mengusap pipinya, rambutnya.

"Hmm kesian suami aku, aku pergi mandi dulu la," ujarnya lalu bangun untuk mandi. Aku merasakan sedikit pedih di bahagian miss v ku kerana Jimin menghentakkannya agak kuat. Aku pun mengagahkan diri ke bilik air untuk membersihkan diri.  15 minit berlalu aku pun keluar dari bilik air lalu memakai baju. Aku melihat Jimin masih tidur dengan lena. Aku pun naik ke katil semula  dan aku ternampak darah yang melekat di cadar itu.

"Apa aku nak buat ni, hmm tunggu Jimin bangun lah," ujarnya lalu duduk di sebelah Jimin yang tidak berselimut walaupun Seurat benang. Dia tidur bogel la. Aku terkejut melihat batang Jimin yang masih dilumuri darah. Aku pun mengambil kain dan mengelap batangnya. Selesai mengelap aku pun duduk di sebelah Jimin sambil main telefon. Sebelah tanganku memegang telefon dan sebelah lagi mengusap rambut Jimin.

(Author: auwwww so sweet)

5 minit kemudian Jimin celik sedikit demi sedikit lalu menggosok matanya.

"Huh chagiya awalnya bangun," ujar Jimin dalam keadaan mamai.

"Awal lah sebab chagi dah biasa," ujarku.

"Hmmm chagiya..."ujar Jimin lalu memelukku dengan kepalanya berada di perut ku.

"Haih tak puas lagi ke oppa," jawabku sambil mengusap rambut Jimin.

"Haah Jimin nak peluk chagi sampai penat," ujar Jimin sambil tangannya bermain di peha ku.

"Udah2 la tu pergi mandi ye. Chagi nak buat sarapan," ujarnya sambil tersenyum.

"Tak nak oppa nak chagi ada kat sini," ngomel Jimin manja.

"Haha adoii manjanya dia," usikku sambil menepuk belakang Jimin.

"Chagi oppa nak tanya sikit," ujar Jimin.

"Nak tanya apa?" tanyaku pelik.

"Hmm oppa kalau boleh nak anak ramai," ujar Jimin sambil tersenyum.

"Eh eh ramai tu ramai macam mana," ujarku ketawa.

"Kalau boleh nak 7 orang," jawab Jimin.

"Hmm tengok lah macam kalau larat," ujarku tersenyum.

"Hehe suka la tu," jawab Jimin sambil mencubit pipiku.

"Eii dah la tu bangun mandi, chagi nak kemaskan katil," ujarku. Aku pun turun dari katil dan melangkah keluar.

"Chagiyaaa, nak kiss," ngomel Jimin comel sambil menunjuk kan mulutnya.

"Hmm ye laa muahh," ciumku comel.

"Hahaha kk oppa mandi ye," ujar Jimin lalu pergi ke bilik air untuk membersihkan diri.

Aku pun turun ke bawah dan membuat sarapan untuk Jimin. 20 minit berlalu. Jimin pun turun kebawah dengan memakai boxer dan singlet je😂. Jimin ternampak aku sedang memasak di dapur. Jimin pun terus memelukku dari belakang.

"Chagiyaaa masak apa tu," tanya Jimin sambil menyangkut dagunya di bahuku.

"Tengah masak nasi goreng kimchi," jawabku.

"Ooo sedap nyaa. Oppa suka nasi goreng kimchi," ujar Jimin teruja.

"Hehe oppa duduk la dulu nanti siap chagi bawakkan," ujarku sambil mencedok nasi kedalam pinggan.

"Tak nak oppa nak duduk sini main dengan chagi," ujar Jimin miang lalu menggigit singlet aku.

"Ishh geli la. Dah pergi duduk," ujarku sambil ketawa kerana geli akan perbuatan Jimin. Jimin hanya gelak kerana melihatku geli dengan comel. Haha. Jimin pun duduk di meja makan.

"Nah dah siap," ujarnya lalu menghulur sepinggan nasi goreng kimchi.

"Hmmm bau dia sedapnya, oppa makan ye," ujar Jimin lalu makan dengan senyap.

"Makan lah kalau nak lagi cakap je nanti chagi amik kan," jawabku tersenyum kerana melihat Jimin makan sungguh comel.

Aku dengan Jimin pun kembali
makan dengan tenang. Selesai makan aku pergi ke ruang tamu untuk menonton TV. Tiba tiba Jimin terus melompat ke atas sofa.

"Eh eh roboh dibuatnya," usikku.

"Chagi nak pinjam peha chagi jap nak buat bantal," ujar Jimin sambil tersenyum.

"Hmm ye la," jawabku lalu Jimin meletakkan kepalanya di pehaku.
Tangan kananku pula berada di dada Jimin.

(Auwww sweet nye ya tuhan)

"Hmm chagiya. Kita punya tiket honeymoon tu bila?" tanya Jimin.

"Hmm tak silap chagi lusa ni," jawabku.

"Hmm so esok kita kena start packing barang la. Tiket pukul berapa?" tanya Jimin lagi.

"Pukul 10 pagi so 9.30 kita kena ada dekat sana," jawabku.

"Hmm ye la, esok sebelum bertolak kita pergi rumah appa dengan Omma dulu ye," ujar Jimin.

"Nae oppa," jawabku sambil mengusap rambut Jimin.

"Ceh nak manja2 la tu, jom buat lagi," ajak Jimin sambil tersenyum.

"Errrr tak nak arhh malam nanti la ishh tak puas2," ujar ku malu.

"Haha chagi kena faham nafsu orang lelaki ni," jawab Jimin panjang lebar.

"Haha faham sangat tapi perempuan yang sakit," ujarku lmao.

"Ala sekejap je sakit tu nanti nikmat," jawab Jimin sambil ketawa.

"Hmm suka la ye dengar chagi menjerit mendesah semua tu," ujarku lagi.

"Haha suara jerit tu oppa suka," usik Jimin lalu aku mencubit perut Jimin.

"Hah menggatal lagi kena kang," marah ku.

"Adoii sakit lah chagi ye la mian," ujar Jimin sambil tersenyum.

"Chagi nak jalan pun susah tadi sebab pedih," jawabku.

"Eo jinjja?? Wae mana meh oppa tengokkan" Usik Jimin lagi. Lantas aku memukul lengannya.

"Hah kan dah kena nak menggatal pun agak2 lah orang betul2 pedih la," marahku lagi.

"Haih jangan lah pukul lagi. Betul ke sakit. Mian maybe oppa terkasar sangat kut," jawab Jimin.

"Hmmm ye la first time memang macam tu kut," ujarku logik.

"Haha okay2 lepas ni oppa buat slow," jawab Jimin.

Setelah habis bertumbuk tumbuk tadi mereka sambung balik tengok TV.

(Hahaha author dah hanyut makin menjadi giler dia😂)

Jimin : ko memang gila pun kacau daun je.

Author : eh aku yang buat cerita ni suka hati aku la nak kacau daun pun.

Jimin : cehh stop la story ni nanti sambung aku dengan Shin Hye nak tengok TV.

Author : pergi lah main jauh2 err.

*OKAY SAMPAI SINI JE. SEBENARNYA MESTI KORANG NAK TAU APA JADI DENGAN JUNGKOOK KAN. KALAU NAK TAU TUNGGU JE LA NANTI AUTHOR UPDATE ANNYEONG*

WHO SHOULD I CHOOSEWhere stories live. Discover now