❤CHAPTER 26 (ENDING)❤

79 7 0
                                    

2 Bulan Kemudian

Di Taman Permainan. Jiyeon sedang bermain dengan kawan kawannya.

"Ceria je hidup dia kan," ujar Jungkook dari belakang lalu duduk di sebelah Shin Hye.

"Kann," jawab Shin Hye.

Tiba-tiba...

"Daddyyyy," jerit Jiyeon lalu berlari ke arah Jungkook dan terus memeluknya.

"Ye jiyeon sayang," jawab Jungkook sambil mengusap kepala Jiyeon. Shin Hye terkejut kerana Jungkook dipanggil daddy oleh Jiyeon anaknya.

"Daddy bila nak balik rumah kesian mummy tidur sorang2," ujar Jiyeon.

"Hmm daddy busy la sayang. Nanti bila daddy habis kerja daddy balik k," jawab Jungkook.

"Hmm sejak bila Jiyeon panggil awak daddy?" tanya Jiyeon pelik.

"Entahh maybe dia rindukan arwah, saya harap awak tak kisah," jawab Jungkook.

"Eh gwenchanna. Saya okay je," ujar Shin Hye sambil tersenyum melihat Jiyeon.

"Hmm awak dah fikir pasal kita ke?" Tanya Jungkook. Shin Hye terdiam seketika lalu berkata

"Hmmm bila tengok Jiyeon dah selesa dengan awak dan awak pun layak jadi daddy dia so saya terima. Cuma bagi saya masa untuk cintakan awak," ujar Shin Hye.

"Jinjjaaaaa, tak apa saya tak kesah," ujar Jungkook.

"Gomawo sebab faham," jawab Shin Hye sambil tersenyum.

"Daddyyyy jiyeon lapar ice cream," ujar Jiyeon. Mereka berdua tergelak kecil.

"Ice cream?? Jomm kajaaa kita pergi beli," ujar Jungkook lalu mendukung Jiyeon. Mereka pun berjalan jalan.

Setelah 3 bulan berlalu mereka berdua pun selamat nikah.

Di Rumah Shin Hye.

Shin Hye berdiri di beranda sambil menghirup udara segar.

"Chagiyaaa buat apa tu," ujar Jungkook dari belakang sambil memberikan back hug dan dagu Jungkook di bahu Shin Hye.

"Tak buat apa la," ujar Shin Hye sambil tersenyum.

Tiba tiba Jiyeon menghampiri mereka.

"Daddyyy Jiyeon nak adik baru boleh?" tanya Jiyeon. Mereka berdua terdiam seketika sambil memandang each other.

"Hmmm meh daddy nak bisik," ujar Jungkook lalu berbisik dengan Jiyeon. Selepas berbisik Jungkook berlari ke bilik.

"Mummyyyy daddy suruh masuk bilik sekarang," ujar Jiyeon.

"Bwooo!!! Hmm Jiyeon pergi main kat sana ye nanti mummy masuk," jawab Shin Hye terkejut.

"Jeon Jungkookkkkkkkkk," jerit Shin Hye lalu pergi ke arah bilik. Jungkook menyorok di balik pintu.

"Bwahhhhhhhh," usik Jungkook.

"Eo mak kauuu," latah Shin Hye.

"Hahfhahaha"

"Apa la yang oppa cakap kat Jiyeon," tanya Shin Hye.

"Waee betul lah kan Jiyeon nak adik baru sooooo...." Ujar Jungkook sambil memeluk Shin Hye dengan erat dan mengangkat kening.

"Eiii gatal ehh," jawab Shin Hye sambil tersenyum.

Jungkook pun mengangkat Shin Hye dan menghempaskannya di katil dan buat benda tu. Paham2 je laa takkan nak byun lagii kut😂.

~TAMAT~

*BTW THANKS SAPA READERS YANG SETIA DENGAN AUTHOR PUNYA FF NI. NEXT FF COMING UP  "SECRET ADMIRE MR SWAG". TAK TAU LA NAK UPDATE BILA SEBAB AUTHOR BUSY SPM. TAPI NANTI AUTHOR CARI MASA OKAY. THANKS FOR READERS. ANNYEONG✋✋

WHO SHOULD I CHOOSEWhere stories live. Discover now