❤CHAPTER 19❤

36 6 0
                                    

Di Rumah Omma Jimin. Pabila larut malam. Jungkook pulang dengan mabuk.

"Ya tuhan!! Apa kena dengan kamu ni Jungkook," resah ommanya.

"Jungkook nak Shin Hye omma," desah Jungkook dalam keadaan mabuk.

"Ishhh kamu ni minum banyak sangat sampai meracau," ujar ommanya.

"Mana ada mabuk omma. Jungkook okay ni kan," jawab Jungkook sambil tersengih dan berjalan terhuyung hayang.

"Ishh jom lah omma hantar kamu ke bilik," ujar ommanya lalu memapah Jungkook yang mabuk itu ke bilik. Omma nya membaringkan Jungkook di atas katil.

"Omma...jungkook nak Shin Hye boleh," jungkook meracau.

"Dah lah tu tidur, banyak sangat minum tu la jadinya," ujar ommanya lalu menutup lampu dan pintu biliknya.

"OMMAAAA TAK PAHAM PERASAAN JUNGKOOK. JUNGKOOK SAKIT TAU TAK!!!!" Jerit Jungkook lalu menghempas katilnya lalu membaling bantalnya dengan geram.

"Ya tuhan Jungkookarhhh jangan macam ni nakkk," resah ommanya lalu memeluk Jungkook dengan kuat.

"TAK ADA SAPA FAHAM JUNGKOOK TERMASUK OMMAAAA. JUNGKOOK CUKUP DERITA DAH SEJAK KEMATIAN GF JUNGKOOK DULU!!! SEKARANG JUNGKOOK SAKIT UNTUK KALI KEDUA. TAK ADA SAPA PAHAM!!!!!" Meracau Jungkook sambil menangis teresak esak sambil memeluk ommanya.

"Ya tuhan sabar nakk jangan ikutkan sangat perasaan marah tu," ujar ommanya sambil menangis.

"Omma tak akan faham....," ujar Jungkook sayu kerana teringatkan arwah gf nya dulu.

"Dah sayang, sabar nakk semua ni ada hikmah di sebaliknya," ujar ommanya sambil mengusap air mata Jungkook.

"Dah la omma. Jungkook nak tenangkan diri. Omma pergi la tidur," arah Jungkook.

"Ye la," jawab ommanya lalu pergi meninggalkan Jungkook.

(Author : wakduhhh2 jungkook stress rupanya kesian dia)

Keesokan paginya di rumah Jimin.

"Oppa cepat laa nanti kita lambat," jeritku.

"Sabar lah chagi, oppa otw ni," jawab Jimin.

Jimin turun dengan segera dan masuk ke dalam kereta.

"Sekarang pukul berapa?" tanya Jimin

"Dah pukul 9 dah," jawabku.

"Ha tak jadi la kita pergi rumah omma dah lambat kan," ujar Jimin.

"Tu la kita terus je la," jawabku.

Mereka pun bertolak ke airport.
30 minit berlalu mereka pun sampai dan terus pergi scan beg.
Beberapa minit berlalu mereka pun terus ke flight.

Yeahhh Seoul wait for us.

*AUTHOR TAK ADA IDEA SO PENDEK TAPI JANGAN RISAU KAN AUTHOR PERNAH CAKAP YANG PENGHUJUNG CERITA BEST SO HARAP TAK JEMU. SAPA ADA IG FOLLOW JAP amyyy_fazrina k Annyeong*

WHO SHOULD I CHOOSEWhere stories live. Discover now