{ Poznámka }

636 17 0
                                    

VÍTEJTE U POKRAČOVÁNÍ KNIHY DREAM KTERÁ BYLA O MISTROVSTVÍ SVĚTA V HOKEJI 2016 :)

Tuhle knihu jsem začala psát nějak v prosinci 2016-lednu 2017 a rozhodla jsem se ji trošku upravit, aby to dávalo více smyslu a tak něco, no prostě jsem se rozhodla se k ní na nějakou dobu vrátit, abych ji poupravila :)

Otevřela jsem tenhle soubor se všema kapitolama a hned vidím, že tady mám více než tisíc lidí co to čtou. Pro mě je to něco úplně neuvěřitelnýho, že tolika lidem se moje tvorba (asi dá se říct) líbí. Strašně moc vám děkuju, že s tím a se mnou máte tu trpělivost, fakt děkuji ❤️.

No a pro ty kteří se ke knize dostávaj až teď, tahle kniha se odehrává zhruba tři/čtyři měsíce po první knize a zaměřuje se na jednu z největších událostí v hokejovém světě: světový pohár. Zrovna jeden se odehrál v září 2016 v Kanadě, tak jsem toho využila a z ničeho nic mě napadlo napsat pokračování, protože jsem si těch postav neužila pořádně při prvním dílu😂.

Snad se vám bude druhý díl líbit aspoň tak moc jak ten první. Ještě jednou vám děkuju všem moc za všecko ❤️.

( + Pro ty co to ještě nevědí, jakžtakž jsem se podílela s Denčou na psaní prvního dílu, tak jen kdybyste si mysleli, že jsem random fanynka která ukradla postavy, děj a tak dále tak ne ne ne, tak to fakt zdaleka není 😂 )

Dream | World Cup of Hockey 2016 [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat