{ DĚKUJU MOC ZA 100 VOTES U TÝHLE FANFIKCE <333 !!
Jsem ráda, že vidím, že vás to baví :)), tak nezapomeňte shareovat to dál :D, love you all <33 !!! }
Lauřin úhled pohledu
"Co prosím?" Probodávala jsem pohledem svojí nejlepší kamarádku, která seděla vedle mě napravo. Něco ve mě ten úkol strašně moc chtělo splnit. Bylo to něco zakázaného a jiného. Jiná zábava. Ale nemohla jsem se hned tak rychle nechat dát - vždyť přeci normální lidé si nedávají francouzské polibky se spoluhráčem a k tomu ještě nejlepším kamarádem jejich přítele, nebo ne snad?"Tak dělejte, už se mi hrát nechce, já už se chci konečně napít." Terka protočila očima a já na ní jen uraženě zírala,
"Teri, ale my jsme sotva začali." Ozval se do toho ještě Radek a mě hned v tu chvíli došlo, co dám já za úkol jí.
"Come on Laura," Probudil mě ze svých myšlenek Connor který seděl vedle mě z druhé strany, "It's just a kiss."
"Jo, je to jen francouzák, to se ti lehce řekne, když po tobě jede tak milion holek po celým světě. Ty si ale musíš uvědomit, že můj přítel je tvůj nejlepší kamarád," Začala jsem mu říkat svoje myšlenky, až jsem z toho zůstala sama já překvapena."A když po mně šílí milion holek, proč bys nemohla být jedna z nich zrovna ty?" Connor se ke mně naklonil blíž a oběma dvěma rukama se opíral o koberec, na kterém jsme všichni seděli. Terka se vedle mě potichu zasmála, směšným způsobem.
"Ten to ale umí," Ozvala se, "No tak dělejte, má pravdu, vždyť to je jenom hra Lauro, vzpomeň si na lyžák tehle rok."
"No jo ale to bylo ještě před mistrovstvím a před Austo-"Connor mi chytil obličej a otočil ho tak, abych už neokřikovala Terku, ale aby přiložil moje ústa na ty jeho. Nejdřív jsem se stejnak jako on opírala o zem, pak jsem mu ale obě ruce dala na obličej a on si mě přitáhl blíž, kolem pasu. Rukama jsem přejížděla přes ty jeho slabé a roztomilé, světle hnědé vousky a on mezitím přidal jazyk a já jsem se jen nechala vést a kopírovala jeho pohyby. Slyšela jsem jak Terka něco říká, já jsem jí ale absolutně vůbec neposlouchala. Connor mi pak rukou zajel do vlasů a já jsem si v hlavě zanaříkala, proč mě včera večer nenapadlo si je aspoň umýt.
Potom mě napadlo, kolikpak asi holek si tohle představuje s Connorem McDavidem a kolik z nich mělo takovéhle štěstí líbat se s ním. Užívala jsem si to, než Connor přestal a já tedy také a odtáhla jsem se pryč.
"Ani to nebolelo." Mrkl na mě Connor a já se jen potichu stáhla zpět na svoje místo a přemýšlela nad tím, jestli on cítil to stejné jako já."Lauro!" Zvedla jsem hlavu a vytáhla své nohy ze svého objetí. Radek se na mě díval upřeně,
"Dáváš mi úkol."
Já jsem se zákeřně zašklebila a zakašlala,
"Takže," Začala jsem, "Musíš se s Terkou zamknout támhle v támhletý skříni a dělat něco divnýho."
"Oukej, stejně když se tam zamkneme, tak nás neuvidíte ty blbá, takže tam taky můžu celou dobu třeba jen stát." Zaťukala si na čelo Terka a já se zahihňala,
"A co když se namáčknu na dveře a všecko uslyšim?" Zvolala jsem na ni česky, když už se zvedala ke skříni a schytala jsem jen Radkův chrochtající smích, "No dělejte."Když už se oba dostali do skříně, zabouchla jsem za nima a zamkla je tam zvenčí.
"A máš to!" Zavolala jsem na Terku, která byla slyšet jak kňučí,
"Ty idiote! Odemkni aspoň! Nikdo nic neříkal o tom, že nás tady máš zamknout!"V tu chvíli mi dal Connor ruku přes pusu a začal mě tahat k jejich koupelně. Zatáhl mě dovnitř a práskl dveřmi. Mě mezitím omámil pach Austonova parfému, kterým byla vyvoněná snad celá koupelna. Chvíli mě ta myšlenka dusila, po chvilce jsem to ale nechala být a soustředila se na Connora, který mi rukama zvedl stehna a obmotal si je kolem pasu. Já mezitím zaklonila hlavu a nastavila mu krk, aby si užil i jeho. Chytil mě za zadek a přimáčknul ještě víc na dveře, které se mi podařilo zamknout jednou rukou, kterou jsem pak vrátila zpět za Connorovu hlavu. Hrála jsem si s jeho vlasy, zatímco on mi začal vytahovat triko z kalhot. Přidala jsem se a hned mu přetáhla triko přes hlavu.
Rukou jsem mu přejížděla přes hruď a v hlavě mi naskakovalo pořád jen jedno, jediné jméno. A to bylo Auston. Přemýšlela jsem nad Auston, mezitímco jsem se svlékala před jeho spoluhráčem. Jeho nejlepším kamarádem. Vzpomněla jsem si na to, co mi řekl dnes, než mě tam nechal stát, v zimě a ve tmě. Řekl mi, že už se se mnou nesmí scházet. Proto mi bylo v tu chvíli úplně jedno, co dělá Auston. Nebyl to on, co mi svlékal kalhoty. Byl to Connor McDavid.
Teri úhled pohledu
Dlouho nic nebylo slyšet, což mi přišlo velice divné. Connor bývá hodně hlasitý, kor když je opilý. Nic moc jsme si od té doby co nás tam Laura zamkla, s Radkem neřekli. Nejdřív jsme je chtěli zmást a chtěli jsme počkat, až nás z té skříně dostanou, pak nám ale došlo, že to se nestane ještě na nějakou dobu. V té tmě nebylo nic vidět, ale i tak jsem cítila, jak se naše nohy dotýkají. Už jsme tam byli zavřeni tak dlouho, že jsem si začínala myslet, že Radek usnul."Spíš?" Zeptala jsem se opatrně,
"Ne. Ty?"
Zasmála jsem se potichu, "Taky ne."
Následovalo opět dlouhé a poněkud trapné ticho. Faksa potom zakašlal, abysi pročistil krk.
"Vís," Začal, "Vlastně vůbec nechápu, jak se to mohlo stát, ale..." Na chvíli se umlčel,
"...nechápu, proč k tobě cítím takový pouto. Takový pouto, který cítim od tý první chvíle, co jsme se my dva poznali. Prostě se z nás stali okamžití kamarádi a - ježiš já nevim, ale prostě-"Začala jsem se smát nad tím, jak ze sebe nemohl vysoukat slova, která chtěl pronést.
"Rozumim." Zkrátila jsem to, "Víš, já to cítim vlastně taky." Mezitím jsem se posadila, opřela se zádama a jednu stranu skříně a sedla si na kolena. Slyšela jsem, jak se Radek zvedá taky. Ani mobily jsme u sebe neměli, protože jsme si mysleli, že budeme hned venku.
"Ani už nevím, jestli jsem ti stihla poděkovat. Jsem strašně ráda, že jsi tu pro mě byl, když tu pro mě můj přítel nebyl." Usmála jsem se, i když to vůbec nebylo po tmě vidět.
"Tak to byla snad samozřejmost, to by udělal každej."
"Každej asi ne, když se na mě David jen tak vykašlal." Odpověděla jsem potichu a opřela si bradu o kolena. Cítila jsem, jak Radek přiložil svou ruku na mou tvář. Ta se hned na to rozpálila a mně začalo být trapně, ale na to jsem v tu chvíli nemyslela. Tváře mi nehořely protože mi to bylo trapné, ale protože se mi na nich líbila Radkova dlaň. Ten se nadechnul a pravil, "Odemě to teda samozřejmost asi je a taky bude." Já se jen opřela o jeho ruku a přiložila tu svou na tu jeho.A v tu chvíli jsme oba dva slyšeli, jak se otevřeli hlavní dveře od pokoje. Pokojem se rozlehl mužský hlas, který volal, "Connore? Kde jsi? Už jsem konečně doma, kámo."
ČTEŠ
Dream | World Cup of Hockey 2016 [CZ]
FanfictionV květnu to bylo mistrovství světa v hokeji v Moskvě, teď je to světový pohár v Torontu. - Nerozlučné kamarádky Laura Jordánová a Tereza Faksová se po dvou měsících vrací do školy, kde na ně čeká radostná novina ohledně jejich stejné vášně, kterou...