Sziasztok! Itt az új rész! Már most szólok, hogy a kövi részt max. szerdára tudom hozni, de nagyon sietek, ígérem!😘 Jó olvasást!❤
Délután a gondolataimba merülve mentem haza. Andynek dolga volt, bár azt nem kérdeztem meg tőle, hogy mi, szóval a lényeg, hogy egyedül mentem haza. A lányok azt mondták, később átjönnek, hogy tudjanak ők is az újdonságokról, amiket majd Buster mond nekem.
Amikor hazaértem azonban meglepetés várt. A nappaliban ment a tévé. Gyorsan levettem a kabátomat és bementem. Christa a kanapén ült. Mikor meglátott szélesen elmosolyodott.
- Szia Mimi!
- Hát te?- kérdeztem mosolyt erőltetve az arcomra.
- Ma hamarabb elengedtek és úgy gondoltam, nem megyek el ebédelni a többiekkel, hanem haza jövök, mert nagyon régen beszélgettünk már- mondta kedvesen. Ajaj, ebből baj lesz... Hiszen nem sokára beállít hozzám egy félsárkány!
Ezekkel a gondolatokkal kellett először megküzdenem. Aztán azzal, hogy szólnom kéne nekik, hogy akció lefújva, mert ha valaki idejön, akkor Christa kérdezősködni kezd és ha ő kíváncsi, akkor a titoknak annyi.
- Remek, csak előtte még elmegyek mosdóba- vetettem be a legegyszerűbb módszert.
- Rendben. Majd a szobádban találkozunk- bólintott vidáman és kikapcsolta a tévét.
Felszaladtam a fürdőszobába. Magamra zártam az ajtót, majd elképzeltem, ahogyan tüzes felirat lángol fel a sárkánylányok és Buster előtt. A felirat az volt, hogy ,,Ne gyertek! Akció lefújva!". Csak remélni mertem, hogy mindenkihez eljut az infó. Ahogy azt is, hogy Busternél ugyan úgy működik, mint a lányoknál.
- Menj- suttogtam nagyon halkan. Egy piros parázsdarab röppent ki a kezemből, majd köddé is vált. Az üzenet elküldve. Csak jusson is el a címzettekhez, gondoltam. Lehúztam a WC-t, hogy meg legyen az álcám, majd bementem a szobámba.
- Itt vagyok- mosolyogtam vidáman Christára, aki az ágyamon ült.- Miről fogunk beszélgetni?
- Hát, arra gondoltam, hogy mesélsz valamit a mindennapjaidról. Már régen nem beszéltünk öt percnél többet. Biztos van valami újdonság- mondta, majd maga mellé mutatott. Ó, ha tudná mennyi minden történt! És nekem ezt úgy kellett elmondani, hogy kihagyjam a lényeget: a sárkányságot, anyámat, HelloKittyt, hogy vele járok, hogy a legjobb barátaim is sárkányok lettek, hogy megismertem az apámat... Mindent!
- Van, persze- mosolyogtam a lehető legtermészetesebben.- Emlékszel, volt az a lány, akivel nem jöttem ki jól. Anne, tudod!
- Igen.
- Most ő is a barátom. Meg van egy új lány. Emmának hívják és a suli testvériskolájából, a Travelből jött át hozzánk. Ő is a barátnőm.
- Na, ennek örülök! És mi lett a fanklubbal? Régen láttam Erikát, Amyt és Kathee-t.
- Hát...- igazítottam meg a hajpántomat-... A klubb feloszlott. Összevesztünk és Kathee nagyon gonosz lett- jól van na, nem találtam más jelzőt rá, ami nem egy cifra káromkodás lett volna!
- Juj- szomorodott el Christa.- És Violet?
- Ő még mindig a legjobb barátnőm- mosolyogtam megnyugtatás képpen, ezúttal őszintén, bár az agyam még mindig azon pörgött, hogy az emlegetett személyek ne jelenjenek meg pár percen belül.
- Akkor megnyugodtam, mert őt nagyon szeretem és nem örültem volna, ha vele is rosszban lennél.
- Nem, dehogy- nevettem fel.- Letti soha nem tudna bántani olyat, akit szeret!
Ekkor a rémálmom valóra vált: megszólalt a kapucsengő. Mivel mind a kettőnek ugyan olyan hangja van, mármint a kapu és az ajtó csengőnknek, nem tudhattam, melyik érkezett meg az ötből.
Christa már tápászkodott fel. Ajaj...
- Maradj csak, majd lerázom- kacsintottam rá a lehető legtermészetesebben, mire visszaült én pedig leszaladtam. Magamra kaptam a kabátomat, hogy ne fagyjak meg, majd feltéptem az ajtót.
Egy kapucnis alak állt az ajtó előtt. Hátra hőköltem és felsikítottam. Az alak lelökte hátra a kapucniát.
- Bred? Te mi a francot keresel itt?- förmedtem rá. Hallottam Christa lépteit a lépcsőn.- Nem kérek parfümmintát, sajnálom dolgunk van- mondtam emelt hangon, majd készültem rácsapni az orrára az ajtót, de Bred berakta a lábát a küszöb elé.
- Mit csinálsz, Mimi!? - szólt rám dühösen a nevelőanyám. Kénytelen voltam visszanyitni az ajtót.
- Elnézést az előbbiért- mondta kedvesen Brednek.- Segíthetek valamiben?
- Köszönöm. Jó estét. Mimi évfolyamtársa vagyok, a nevem Brendon Buster Hopkins - egy pillanatra megállt bennem az ütő.
- Értem- bólintott Christa.- És miért akarta rádcsukni a lányom az ajtót?
- Azt nem mondtam, hogy imád, csak hogy évfolyamtársam- húzta félmosolyra a száját. Az arca teljesen olyan volt, mint Busteré. Semmi kétség nem volt bennem... Hacsak az nem, hogy HelloKittynek is behazudta már magát.
- És miért jöttél?- kérdezgette tovább Bredet.
- Mert megígérte, hogy áthozza a tételeit az irodalom dolgozathoz. A tanár ugyanis megkérte, hogy korrepetáljon. Ő pedig nem jött.
- A francba, tudtam, hogy valamit elfelejtettem- csaptam a homlokomra. Nem is írunk irodalomból. A tanár is beteg, így pedig nehéz!
- Jaj, ne haragudj, én tartottam fel. Menj csak, Mimi- mondta kedvesen. Fintorogtam egyet a hatás kedvéért, hogy meglegyen a magyarázat, miért akartam kicsukni a srácot. Felszaladtam a füzetemért, az alibim miatt, majd vissza siettem, belebújtam a cipőmbe és kimentem Bredhez.
- Jó tanulást- csukta be mögöttünk az ajtót Christa.
- Ezt te komolyan gondoltad?- csattantam fel.
- Menjünk el- morgott rám, mire rájöttem, hogy nem a kertben kéne leszidnom.
Elmentünk a parkba. A nagy fűzfa alá mentünk, amerre viszonylag kevesen járnak. Leültünk a fűbe, majd ránéztem.
- Szóval: Ezt te komolyan gondoltad?- ismételtem meg a kérdést, amit a házunk előtt tettem fel neki.
- Hé, fontos volt- ráncolta a szemöldökét.- Életben akarsz maradni, vagy nem?
- Akkor most úgy vagy Buster, mint ahogy HelloKitty is, vagy tényleg te vagy az?- kértem számon. Bred felnevetett.
- Igen, tényleg én vagyok az. HelloKitty egy jó álca volt nekem. Így senki nem gyanította, ha eltűntem, vagy ha furán viselkedtem.
- És miért kéne hinnem neked?- vontam fel a szemöldökömet.
- Mert nincs más esélyed- mosolyodott el. Hát nem nyugodtam meg. Mivel nem reagáltam, Bred felállt.
- Éjsárkányok ereje, változtass át engem- kiáltotta, mire átváltozott. Na jó, a szemenek azért illik hinnem, de akkor is furcsáltam. Kénytelen voltam megállapítani, hogy Nina átváltozása jóval bénább, mint Bredé.
- De hogy tudtál meg rólunk ennyi mindent?- kérdeztem az immáron páncélban mellettem álló Bredtől... Vagyis Bustertől... Mindegy.
- Én jobban tudok kémkedni, mint te- mondta semlegesen. Tehát akkor is követett, mikor először beszélgettem Andyvel. A baj csak az volt, hogy hirtelen tök más jutott az eszembe.
- Banyek!- hála nekem, Buster tényleg tudja, hogy Letti szerelmes belé.
- Mi van?- röhögött fel Bred.- Várj, kitalálom!- huppant le velem szemben.- Letti, igaz?- kérdezte és a barátnőm nevének kiejtése közben hatalmas vigyor terült szét az arcán.
- Ez nem az, amire gondolsz!- vágtam rá rögtön. Talán túl gyorsan. Bred arcáról lefagyott a vigyor.
- Nem?- rántotta fel a fél szemöldökét.
- Öhm...- elgondolkodtam. Nem szúrom el még egyszer.- Mit érzel Letti iránt?
Bred lesütötte a szemét.
- Nem tudom- nézett a szemembe. Őszinte volt, az biztos.- Fogalmam sincs, hogy mit érzek iránta. Én... Színész vagyok. Csak saját személyiség nélkül. Nem tudok érzelmeket gyártani, csak eljátszani. Nem tudom, hogy mit érzek iránta.
أنت تقرأ
Az aranysárkány
خيال (فانتازيا)Mimi 16. születésnapjára a nevelő anyja nagy meglepetést tartogatott: a lány valódi anyja még azelőtt, hogy letette volna a házuk kapuja elé a kisbabát, adott neki egy kis díszt. A medálon egy sárkány alszik. Azonban a lány nem tudja, hogy ezen a me...