HDS 1

3.8K 138 9
                                    

POV. Nikki.

*tring tring*  Ergg wat een rotwekker laat mensen uitslapen ofzo. Het is niet dat is school echt háát. Het is gewoon dat ik elke dag gepest word en als dat één dag niet zo is dan is het wel een wonder. Zara is de afgelopen dagen ziek dus dan word ik nog sneller gepest, omdat Zara meestal voor me opkomt en dan stoppen de jongens wel. Met die gedachte in mijn hoofd stap ik uit bed. Ik doe eerst even mijn bril op die op mijn nachtkastje ligt. Ik pak uit mijn kast wat kleren en ga naar de badkamer om even te douchen. (Zie foto voor kleding.)
Na het douche kleed ik me om en ga voor de spiegel staan. Nog 1 week en dan kan die rotbeugel eruit. Ik heb volgens mij al 1 jaar deze stomme beugel en eindelijk kan die over 1 week uit!

Ik ga naar beneden en loop meteen naar de koelkast. Food= bea. Ik pak wat sinassappelsap en beleg uit de koelkast, smeer mijn broodje en eet het op. Na dat ik heb ontbeten check ik even mijn schooltas of alles erin zit inclusief mijn lunch. Ik zit ondertussen op mijn telefoon en zie dat ik een appje krijg.

Zara: Heyy Nikki, ik voel me weer beter dus ik kan je zo weer ophalen dus niet vertrekken zonder mij! X.

U: begrepen mevrouw! x.

Ik typ wat terug en zet mijn fiets vast naar buiten. Ik wacht op Zara totdat ze er is. Ik zie haar in de verte, Zara maakt een gebaar dat ik al mag gaan fietsen. Zara en ik fietsen samen kletends naar school.

Op school.

Ik ga als eerste naar de kluisjes om paar van mijn boeken ervast erin te doen en Zara gaat naar de wc.
"Of we daar het nerdje niet hebben." Lacht Thomas. "Whaha je vriendin is er nog steeds niet he?" Lacht Max. "Wat gaat jullie dat aan?" Zeg ik zacht. "Veel." Zegt Thomas met een grijns. Thomas gooit me tegen de kluisjes aan, waardoor al mijn boeken uit mijn handen zijn gevallen. Thomas komt dichter bij....
"Ey laat haar met rust aardappelkoppen!!" Schreeuw Zara tegen de jongens. Pfuw wat zou ik zonder haar moeten? Ze is er altijd voor me. De jongens lachen en gaan weg. "Gaat het?" Vraagt Zara bezorgt. "Ja, dit is niet de eerste keer dag ze het doen?" Zeg ik. "Zeker toen ik ziek was?" Vraagt ze boos. "Ja." Zeg ik zacht. "Nog één keer, ik herhaal één keer dan trap ik ze in hun persoonlijke geslachsdeelte hoor!" Zegt Zara boos en lachend. Waardoor ik moet lachen. Mijn beste vriendin.

Heyy. Dit is het 1ste hds nog niet de spannendste, naar dat lees je allemaal nog!!

Xoxo- Celina.

Nerd Or Spy?  •deel 1• ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu