HDS 16

2K 99 6
                                    

POV. Zara.

Ik word langzaam wakker en zie Nikki naast mij op bed. Ik moet zeggen dat Nikki de laatste tijd echt een stomme periode heeft gehad. Ik sta op en loop naar de badkamer. Ik stap onder de douche en denk na. Onder de douche is het fijn om even na te denken en even alles op een rijtje zetten. Nikki is mijn beste vriendin en echt niet anders gewild, maar ik houd iets achter wat niemand mag weten zelfs mijn familie en vrienden mogen het niet weten. Ik wil het wel vertellen, maar het mag niet. Na een tijdje zo te hebben gestaan stap ik uit de douche en doe een badjas aan. Ik loop weer terug naar mijn kamer. Ik zie dat Nikki al wakker is. Ik ga nog even op mijn telefoon om social media te checken. Ik heb een appje gekregen. Ik open hem en lees het.

App met Nick.

N: Jo..

U: halli wat is er?

N: moet ik jou appen voor een reden?

U: ja meestal wel.

N: ja meestal!

U: dus nu niet?

N: erg jawel......

U: Nou vertel op.

N: vandaag hebben we een afspraak met twee nieuwe 'jeweetwel'

U: echt?

N: trouwens één van hun zit ook op dezelfde school als jou!

U: meen je dat?

N: nee was ook een grapje😑

U: oke oke hoelaat?

N: wij moeten er eerder zijn om 16:00.

U: oke top tot later..

Ik leg mijn telefoon weer weg. "Wie was dat?" vraagt Nikki. Ik probeer iets snels te verzinnen. "Ow niets, morgen een afspraak met de tandarts." lieg ik. "O oke." zegt ze. Pfiew gelukkig gaat ze niet door vragen.

De rest van de uren gingen best soepel. Eerst heb ik me zitten opmaken en aangekleed en vervolgens heb ik Nikki geholpen. Ze ziet er werkelijk waar enorm mooi uit.

POV. Nikki.

Ik kijk in de spiegel. Wauw dat heeft Zara enorm goed gedaan als ik het had gedaan zou ik de eyliner wing. Zo heet dat toch dat zwarte streek op je ogen? Vast wel. Als ik dat had gedaan was het gewoon een mislukte streep net als een tak maar dan op mijn ooglid. De ouders van Zara brengen ons naar school. Het is namelijk niet fijn fietsen met hakken en helemaal niet als ik geen fiets bij me heb. Iedereen heeft nog les. Ik zie Jeremy daar staan wachten, maar ik Zara staan nog naast me. Ik doe met mijn hoofd een wink gebaar dat Zara er is, dus dat niet naar hem toe kan komen. Ik zie dat Zara ook iets wilt  gaan doen. "Ehmm Zara?" vraag ik. "Is het goed als ik even naar de bali ga om iets te vragen?" "tuurlijk!" zegt ze blij, misschien wel TE blij. Maar maakt niet uit. Ik ben nu even alleen daar draait het om. Ik loop zo snel mogelijk naar Jeremy om, maar met die hakken flikker ik bijna. Ik ben bijna bij Jeremy en ik val. Gelukkig heeft Jeremy me gevangen. Ik kijk recht in de blauwe ogen van Jeremy. Ze zijn prachtig. Ik keek blozend weg. "Ehm zal ik het gaan aanwijzen?" vraag ik akward. Ik zie hem knikken. Ik wijs hem naar het kantoortje en ga weer weg. Hij geeft mijn een oortje. "Wat is dit?" vraag ik en wijs naar het oortje die hij me heeft gegeven. "Dat is een gehoorapparaat waarmee ik met je kan communiceren dus als jij backstage bent kan ik nog met je praten." geeft hij als antwoordt. Ik knik. Het is tijd dus ik loop de aula binnen en zie dat iedereen binnen komt. Sommige jongens zitten te wijzen, lachen ect. Erg de schow gaat beginnen, maar ik kan Zara nergens vinden......
_______________________________________

Heyy lezers, ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het lezen van mijn boek!!

Heb jij een leuk idee voor mijn boek? (Deze) laat het onder in de comments weten, want misschien gebruik ik jou idee wel? 😉.

Follow- vote- comment

Xxx- Celinaaaaa_

Nerd Or Spy?  •deel 1• ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu