HDS 20

1.9K 82 17
                                    

POV. Nikki.

ondertussen zit ik weer op de fiets naar S.I.V. Wat ik me wel elke keer afvraag is.... Wat gebeurt er als deze missie mislukt? en had die man het nou over ons, dat het hel gevaarlijk was? Na al dat gedenk en nog steeds geen antwoord ben ik aangekomen. Ik zie de andere al staan dus loop er snel naartoe. Stappen de lift in naar verdieping 7 en we zijn er, maar dit keer niet in het kantoor van mevr. Stateside, maar in een vechtkamer, althans het is een kamer waar je kan trainen. ik kleed me om in een simpel los shirt en een kort broekje, meestal zal ik dit nooit hebben gedragen, maar de organisatie S.I.V heeft me wel een hoop laten veranderen.

Na dat ik heb omgekleed wachten Zara en ik nog op de jongens. We doen met z'n alle een korte warming-up en ga dan trainen. ik doe van die speciale handschoenen aan voor boksbal dinges,(geen flauw idee hoe je het moet zeggen) Na 15 min. gaan we wisselen en zo gingen de eerste 2 uur voorblij.

Na het trainen doe ik mijn normale kleding weer aan en loop naar de 'computerzaal' daar leer je onder andere hacken, er mee werken en er informatie uit zien te krijgen.

ik kom thuis en kapot van het trainen, gelukkig hebben Zara en ik nog gekletst en wat gegeten, maar ben nu nog bekaf. ik doe mijn sporttas in de gang pleuren, haal mijn telefoon eruit en ga lekker op de bank zitten. Even rust. Nee, we hebben morgen weer school, ik denk dat ik zo'n zware spierpijn heb ergg. De dag ging snel voorbij, ik maakte nog snel wat huiswerk en ging uiteindelijk naar bed. Waar zou mijn moeder eigenlijk zijn? Na paar minuten viel ik in slaap..

POV. Marlies. (moeder van Nikki)

Ik voel me zo schuldig tegenover Nikki, maar ik moet het doen. Anders breng ik Nikki in gevaar en iedereen waar ze veel omgeeft. Ik weet dat dit gevaarlijk is en ik weet niet of ik er levend uit kom en als ik er niet levend uitkom... Wie of Hoe verteld het tegen Nikki?! Mijn kind weet niet eens wat ik doe, ik gebruik elke keer de smoes dat ik een vergadering heb. Ooit zal ze er achter komen, maar nu is het te vroeg.

POV. Nikki.

*tring tring* Ik word wakker van mijn wekker, ik sla hem uit. Langzaam probeer ik uit bed te komen en ja hoor... Spierpijn. Ik loop langzaam naar mijn kledingkast en meteen naar de badkamer. "Auw....auw...auw...auw...auw." elke stap die ik maak zeg ik wel Au. Dat ia dus echt een applausje waard. Ik kijk of mijn moeder misschien thuis is gekomen. Niks. Het was toch maar een vergadering? Waarom is ze dan een hele weekend weg? Ik kleed me langzaam om en bereid me voor op school. Ik wacht tot Zara me komt ophalen. "Heyy!" hoor ik in de verte.
Samen met Zara fietsen we naar school.

Het is ondertussen al pauze. Zara gaat even naar der kluisje, ik daarin tegen ga naar buiten en ga onder een boom liggen. Gelukkig is het niet te koud waardoor ik ook zonder jas naar buiten kan gaan. Ik pak ondertussen een boek en ga even mijn sociale media checken. Ik voel da iemand aan het staren is, ik kijk op, maar ik zie niemand. Behalve dat de bosjes bewegen, waarschijnlijk was dat de wind.

POV. Onbekend.

Ik loop naar een school toe waar blijkbaar twee leerlingen zitten van de organisatie S.I.V zitten. Mij en de andere zijn de grootste vijanden van de organisatie van S.I.V. Daarom willen wij er alles aan doen om hun naar beneden te krijgen. Je vraagt je vast af wie ik ben en hoe ik dit allemaal weet. Het ligt zo--
_____________

Wie is die onbekende persoon en welke organisatie zit die? Zijn er uperhaubt meer organisaties. Dat kom je te weten in het volgens hds 😉😶😜

Ps. Omdat het valentijn is, komt er een tweede hoofdstuk online voor vandaag! Hopelijk vinden jullie dat leuk!

Nerd Or Spy?  •deel 1• ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu