HDS 29

1.6K 64 4
                                    

POV. Nikki.

*tring tring*

Ik word langzaam wakker. "Ehm hebben we school?" mompel ik. "Nee, we zijn op training weet je nog?" zegt Zara. Ojaa.. Vergeten oeps. Ik sta langzaam op. Zara en ik delen samen een kamer. Ik ga naar onze kast en zoek iets waar je makkelijk in kan sporten, Zara komt naast me staan en zo staan we met z'n tweeën sportkleren te zoeken....

{Zie boven voor sportkleding}

Na een tijdje te hebben gestaan hebben we ein-de-lijk een heel leuk setje kunnen vinden. We trekken ze aan en nét als we klaar zijn, hoor ik geklop op de deur.

"Kom binnen." roep ik.
Ik zie dat de jongens binnen komen met blaadjes in hun handen. "En waar zijn die blaadjes voor nodig?" vraagt Zara. "Dit zijn onze roosters." zegt Nick. "Ik heb al gekeken en we moeten blijkbaar allemaal apart trainen." zegt Jeremy. "Oke." zeggen Zara en ik tegelijkertijd. Ik pak mijn rooster uit Nicks handen en bekijk hem grondig.

Mijn rooster:

Zelfverdedeging  10:00 - 11:30

Schiet lessen       11:30- 13:00

Lunch                   13:00- 14:00

Meswerp lessen  14:00- 15:30

Vechtsporten      15:30- 17:00

Avondeten          17:00- 18:00

Slimheids technieken  18:00- 19:30

Verder ben je vrij. Je moet wél om 22:00 weer terug hier zijn!!

Ik kijk op de kleine klok en zie dat het 9:00 is dus ik heb een uurtje om te ontbijten. Lets Go!!

Het is 9:30 en ben net klaar met mijn ontbijt. Zara, de jongens en ik nemen afscheid van elkaar en hebben afgesproken dat wij als we allemaal klaar zijn, om 20:00 hier te zijn en dat we dan iets leuks gaan doen.

Ik stap naar de ruimte waar ik moet zijn voor zelfverdediging.

Ik ben er. Ik ben in een kamer met niks erin. Oke dit is vreemd....

Ik zie een man bij de deur opening staan. Hij komt aangerent en staat op het punt om een vuist in mijn gezicht te slaan. Ik ontwijk hem.

Hij probeert me nog een paat keer te slaan. Ik ontwijkt ze allemaal. Er komt een tweede man aan. Oke, waar komt hij vandaan? Hij probeert me ook weer te slaan. Gek genoeg ontwijk ik ze. Oke, ik ben er klaar mee. Ik geef een vuist in de maag van de eerste man, daarna geef ik een trap in de maag van de tweede. Ik hoor geklap bij de deur. Ik draai me om. "W...was dit allemaal een oefening?" Zucht ik. "Ja en je hebt het het goed gedaan." "Dank u." "Nog paar dingentjes en je bent helemaal top."

Zo hebben de mannen en ik nog oefeningen gedaan. Bijv. Als je gekidnept word, hoe je kan ontsnappen. Ehm wat de zwakke punten zijn kwa jongens én meisjes.

Ik heb nu zelfverdeding gehad en ga nu naar mijn tweede les: Schietles.

Ik kom in een kamer met borden.

{Zie volgend hoofdstuk media voor duidelijkheid}

Ik zie ook paar tafeltjes met pistolen staan. Ik loop naar de meneer die in de midden staat.

Hij heeft een snelle reflectie dus hij richt een pistool precies richting mijn hoofd. "Ehm ik kom voor de schietlessen." Zeg ik bang. Hij knikt en legd zijn pistool weg. Ik zucht... Gelukkig.

Nerd Or Spy?  •deel 1• ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu