POV. Zara.
(Heden, nu)Ik zie dat Thomas achter Nikki aan gaat en Natalie en Max zitten rond te lopen. Nog steeds vraag ik me af hoe ze het weten en wie ze nou écht zijn. Ik weet wie ze nu zijn dus ik ga er morgen mee naar de baas. Hun weten vast wel raad.
"Heb je iets gevonden?" vraagt Max. "Nee." zegt Natalie. Ze moeten echt snel weg. Wij moeten ook nog informatie zoeken.
Na- denk ik- een half uurtje zijn ze weg. Nikki komt naar binnen en kijkt opgelucht. We gaan weer verder waar we gebleven zijn en dit keer zonder verstoord te worden.
We hebben alle informatie kunnen krijgen die we konden vinden, maar nog steeds hebben we niet alles. Het was een lange dag.....
Ik ben thuis, kleed me om en stap snel in bed. Lekker slapen.
POV. Nikki.
Ik word wakker. Doe mijn ochtend routine en sta weer buiten te wachten op Zara. We hebben met z'n vieren, Jeremy, Zara, Nick en ik, afgesproken om vandaag uit school naar het bureau te gaan.
Ik ben op school aangekomen. Ik zie dat Max, Thomas en Natalie aan het kletsen zijn, wat normaal gesproken nooit gebeurt. Geloof me maar.
School is voorbij Yess. Weekend!!!
Vandaag was het best soepel verlopen... Nou ja als je bedoeld dat Max, Thomas en Natalie constant op je zit te letten dan... Ja.Ik fiets samen met het groepje naar S.I.V. voor nieuwe informatie, maar ook voor wat we gisteren hebben ondekt.
*klop klop* "Kom binnen!" zegt mevr. Stateside. We gaan met z'n alle zitten. "Zo wat wilden jullie vertellen en vragen?" "gisteren waren we van plan om informarie te kunnen vinden via de directeurs computer, maar in plaats van dat we informatie hebben gevonden hebben we iets anders ondekt. Thomas, Max en Natalie zochte informatie over ons." vertel ik. "Weet jij misschien wie en waarom ze dat doen?" vraagt Zara. "Mm ik zal even kijken." zegt mevr. Stateside nadenkend en gaat op haar computer.
"Ow ow." "wat?" vraagt Jeremy aandachtig. "het is erger dan we hadden gedacht." zegt mevr. Stateside. We kijken haar vragend aan. "Ik zal het jullie uitleggen. Blijkbaar horen die drie in een andere organisatie MVM, onze grooste vijanden. Hun zitten ook in de slechte kant." zucht mevr. Stateside. "En wat doen we er aan?" vraag ik. "Ik weet dat ze op een tijd toe gaan slaan en niet stil gaan zitten. Ik zorg ervoor dat jullie meer training krijgen met zelfverdedeging en wapens." zegt mevr. Stateside. "En wanneer?" vraagt Nick. "Nu meteen." we knikken, als teken dat we het goed vinden. Mevr. Stateside geeft ons een formulier. "Ehm waar is dit voor nodig?" vraagt Zara. "We hebben niet veel tijd, dus we kunnen niet testen waar je wel en niet goed in bent. Daarom gaan jullie kruisjes zetten waar jij aandacht aan wil besteden en ervoor getraind wilt worden." zegt mevr. Stateside.
Ik kijk op het formulier:
Zelfverdedeging X
Schiet lessen X
Meswerp lessen X
Vechtsporten X
Computers
Slimheids technieken X
Ik zet overal een kruisje achter waar ik denk dat ik het wel kan doen en dat het handig is. Niet dat ik het kan, maar proberen kan geen kwaad toch? Ik heb eigenlijk bijna wel alles aangekruist, maar beter voorbereid dan onvoorbereid.
Na dat ik formulier heb terug gegeven begin ik bij het eerste onderdeel die ik heb aangekruist. We blijven ook he het weekend hier, omdat dat wat handiger is. De zware weekend 2.0 gaat nu van start!
JE LEEST
Nerd Or Spy? •deel 1• ✔
AvventuraHet gaat over Nikki. Ze is 17 jaar oud. Op school wordt ze aangezien als nerd en word ook daarmee mee gepest. Heeft haar beste vriendin een geheim voor haar?! En waar blijft haar moeder?! Liever niet kopieëren zonder toestemming. Hoogste rank: #1...