POV.Nikki.
Ik zit nog steeds in die stomme auto. Ik weet niet waarom ik word ontvoert of waar ik naar toe ga, maar als ze me ontvoeren alleen om een wiskunde antwoord te krijgen kunnen ze dat ook aardig vragen. I.p.v: Hey laten we haar ontvoeren voor de lol dan zou ze die antwoorden wel willen geven.
5min later....
Het voelt voor mij alsof ik 1uur lang aan het rijden ben, maar waarschijnlijk overdrijf ik weer.
Ik word opgetild en ik beweeg net als een vis zonder water. Na een gegeven moment geef ik het op. Wat is dje man sterk zeg pfoe. Ik word nogmaals op een stoel gezet en mijn blinddoek word afgehaald. Ik moet nog even wennen aan het licht en dan bedenk ik me pas dat ik in een kamer ben. Ik zie een man in het voledig zwart gekleed op de bureau stoel zitten. "Wat doe ik hier? Wie ben jij? En het belangrijkste waarom ben ik ontvoert?" Zeg ik wanneer ik al mijn moed heb gevonden. "Rustig. We doen je niks aan meid." Zegt die ene man. "Oke, maar wat doe ik hier?" Vraag ik opnieuw. "Ik zal je het gaan uitleggen." Zegt hij en draait zich met zijn gezicht naar me toe. Oeps het is een vrouw, verkeerd gehoord. "Nou wij zijn S.I.V. Iedereen die hier rond loopt of werkt is hier spion." Zegt ze. Wacht een spion? Meestal gebeurt het toch alleen in films. Niet dat ik een film ken met spionnen. Totally spies kuch kuch (of hie je het schrijft)"En wat doe ik hier?" Vraag ik nogmaals. "Jij wordt onze nieuwe spion." Zegt ze makkelijk. "Ehm even een vraagje. Weten jullie zeker of jullie de juiste persoon hebben ontvoert?" Vraag ik. "Jij bent toch Nikki Star?" Vraagt ze. "Ja klopt." Zeg ik zuchtend. "Ja dan hebben wij de goeie ontvoerd." Zegt ze blij. "Maar waarom? Ik word aangezien als een nerd, ben verlegen, ben totaal niet sterk en ben slecht in alles." Zeg ik met een uitdruk op NIET. "Dat weten wij ja." Zegt ze. "En dan kiezen jullie mij?" Vraag ik verbaast. "Ja. Je bent een slim meisje. Volgens mij het slimste meisje van de hele school. Je hebt een gave. Natuurlijk gaan we jou trainen, dus het komt goed." Zegt ze serieus. "Maar als ik het niet wil?" Vraag ik. "Het spijt me je hebt geen keus." Zegt ze spijtig. Ik heb geen keus?! Natuurlijk kies ik er niet voor om ontvoert te worden en dan te horen krijgen dat je een spion wordt en je hebt geen keus. Echt bullsh*t. "En mag ik het aan vriendinnen en famillie vertellen?" Vraag ik. "Nee het moet geheim blijven." Ik zucht. "En wanneer beginnen we?" Vraag ik. "Het is vandaag woensdag dus aankomende zaterdag begint jou eerste training." Zegt ze. "Oke en hoe moet ik hier komen? Nog een keer ontvoert worden?!" Zeg ik al iets bozer. "Nee, niet meer. Waarschijnlijk dan. Je krijgt dadelijk het addres geappt en dan staat ook meteen hoelaat. Begrepen?" Vraagt ze. "Ja mevrouw." Zucht ik. "Trouwens je krijgt wel een lift naar huis en je fiets nemen we automatisch mee." Zegt ze. "Oke." Zeg ik. Ik loop langzaam naar de deur en word begeleid naar buiten. Stap in de auto en wacht tot ik thuis ben en de boze reactie van mijn ouders dat ik telaat thuis kom. Kan het nog erger?! Oké dat heb ik nu echt al te vaak gezegd...'kan het nog erger.' ik weet waarschijnlijk toch al dat het erger kan..
Weer een hds!! Ps. Waarschijnlijk merken jullie dat de hdstukken allemaal korter zijn dan die van 'Our diffecould life' dat is waar. Dat komt omdat niet iedereen veel tijd of zin hebben om zo'n heel lang hds te lezen. Maar ik zou later iets langere hds gaan schijven. Ik denk ongeveer 600 ofz, maar kan nog niks beloven.
JE LEEST
Nerd Or Spy? •deel 1• ✔
AdventureHet gaat over Nikki. Ze is 17 jaar oud. Op school wordt ze aangezien als nerd en word ook daarmee mee gepest. Heeft haar beste vriendin een geheim voor haar?! En waar blijft haar moeder?! Liever niet kopieëren zonder toestemming. Hoogste rank: #1...