POV. Nikki .'
Nog steeds kijk ik verbaast. Wat doet Thomas hier?! Is hij die luie broer?! "wat doe jij hier nerd?'' vraagt. Thomas. Wat begint dit weer lekker gezellig. "Ik kom oppassen en jij?" antwoord ik. "ik woon hier dombo." geeft hij als antwoordt. "Wil je nog binnenkomen of wat?" Zonder hem een antwoord te geven loop ik naar binnen. Ik moet eerlijk zeggen, ze hebben wel een mooi huis, jammer dat Thomas hier woont. Ik doe mijn jas uit, hang hem op de kapstok en loop naar binnen. Ik zie een super schattig meisje met een barbie pop te spelen. "En is dat het meisje waarop ik moet oppassen?" vraag ik zonder emotie aan Thomas. "Ja" antwoordt hij kortaf. Ik heb hier dus totaal geen zin in.
Tot nu toe gaat alles gewoon normaal. Thomas zit boven, dus geen last van hem. Het meisje, Alias is aan het slapen. Ik zit op de bank op mijn telefoon. Ik zie dat ik een appje krijg en open hem.
App met Zara.
Z: morgen is er die modeshow!!! Heb er zoveel zin in.
U: ja jij wel.
Z: Zullen we morgen dan afspreken.
U: prima
Z: wat doe jij met je haar?
U: ehmm een staart?
Z: NOWAY! Ik ga jou morgen helemaal opmaken of je nou wilt of niet...
U: ehm je hebt geen tijd.
Z: hoezo dat?
U: school begint toch gewoon normale tijd? En jij bent meestal wel één uur bezig.
Z: Nou, jij bent niet de slimste meid. De kinderen die morgen de modeshow hebben, hebben de eerste twee uur uitval.
U: ow
Z: dus ik kom morgen gewoon op de normale tijd naar jou.
U: ergg goed dan, waarschijnlijk kan je ik je toch niet overhalen ofwel?
Z: nope. Ik ga tot morgen!
U: tot morgen.
Morgen.... En een missi en een modeshow. Pffff. Ik zie dat ik nog een appje krijg ik open hem.
App met Jeremy.
J: Jo.
U: hoi.
J: ehm even over de missie....
U: ja?
J: vergeet morgen niet om te laten zien waar het is ect.
U: o sh*t
J: Wat?
U: ik doe ook mee aan de modeshow, dus ik kan niet super veel doen.
J: Whaha jij aan een modeshow hahahaha
U: ik heb er ook niet voor gekozen...
J: oke oke rustig. Het maakt opzich niet super veel uit. Je hoeft het even aan te wijzen en ik doe de rest.
U: oke.
J: ik moet gaan tot morgen.
U: tot morgen.
Na nog minder dan één uur te hebben gezeten, zijn de ouders van Alias en Thomas thuis. Ik zeg ze gedag en fiets weer terug naar huis. Morgen word echt een rotdag kan ik je nu al vertellen.....
Ik zet de fiets achter neer. Ik loop super blij naar binnen, maar mijn blijheid wordt al meteen heel boos en verdrietig tegelijkertijd......
JE LEEST
Nerd Or Spy? •deel 1• ✔
AdventureHet gaat over Nikki. Ze is 17 jaar oud. Op school wordt ze aangezien als nerd en word ook daarmee mee gepest. Heeft haar beste vriendin een geheim voor haar?! En waar blijft haar moeder?! Liever niet kopieëren zonder toestemming. Hoogste rank: #1...