POV. Nikki.
"Wat is er aa--." Ik kan mijn zin niet afmaken of ik zie Natalie, Max en Thomas met een pistool in hun handen. Max, Thomas en Natalie kijken ons (zara en ik) met een grote grijns aan. Nee, waarom nu precies?! Ik kijk naar Jeremy en Nick. Die zitten te fluisteren, maar gelukkig hebben Natalie, Max rn Thomas dat niet door. "Jullie gaan met ons mee of er gaan verwonden vallen!" Schreeuwt Natalie. Ik zucht diep en knik. Jeremy, Nick en Zara kijken mij raar en bang aan. Ik loop langzaam naar hun toe. "Dacht het niet!" Zeg ik hardop en pak snel mijn pistool uit mijn lange laars en de kleine wegwerp messen. Natalie, Max en Thomas kijken mij boos aan.
Zara staat ook niet stil, zij pakt ook haar pistool uit haar middel. Die richt ze op Thomas. Nick en Jeremy komen ook in actie. Zij pakken ook hun pistool en richten op Natalie of Max. Zo staan we in een kringentje met een pistool in onze handen.
"Wat heeft dit te maken?!" Schreeuwt onze leraar boos door de klas. Was hij weg geweest? Ow wist ik niet.
"Ehm we zijn aa-" wil ik zeggen, maar word onderbroken door Natalie. "Wij zijn deze vier spionnen aan het pakken." Zegt ze sissend en zonder dat onze docent kan antwoorden. Richt ze haar pistool op hem en schiet hem.
Dood.
"Dat doe je toch niet?" Schreeuw ik boos. "Jawel hoor, ik mag doen wat ik wil en als jij niet oppast ben jij de volgende." Zegt Natalie boos. "Wat willen jullie nou?" Vraagt Zara. "Wij willen dat jullie met ons meegaan." Zegt Thomas. "En waarom zouden we?" Vraagt Nick boos. "*zucht*. Ik zal het even uitleggen. Wij zijn MVM, jullie vijanden. Wij hoeven alleen jullie mee te krijgen en de rest zorgt onze baas wel voor oke?!" Schreeuwt Natalie. Oke die is echt boos. "En wat als we niet meegaan?" Vraag ik. "Dan krijg je dit." Zegt Natalie en wijst naar Thomas. "Dan doen we het op de moeilijke, maar wel het leukste manier." Zegt Thomas grijnsend en loopt naar mijn richting toe......
POV. KLASGENOOT.
"Dan doen we het op de moeilijke, maar wel het leukste manier." Hoor ik Thomas zeggen en loopt op Nikki af.
Thomas wilt Nikki een vuist in haar gezicht geven, maar gek genoeg ontwijkt Nikki die. Nikki staat op en slaat hard in de maag van Thomas. Max staat ook niet stil. Hij gaat op de jongens af. Hij wilt een knietje geven, maar Nick heeft hem niet door en... Auwts. Jeremy slaat keihard op de neus van Max. Oei die is gebroken.
Natalie kookt van woede. Dat zie je gewoon. Zij stapt op Zara af en geefy haar een klap op haar gezicht.
POV. Zara.
Ik krijg een harde klap in mijn gezicht. Oke die deed echt pijn. Ik word boos en sla keihard in haar gezicht. Natalie valt keihard op de grond. Wat stoer doen he?!
Natalie, Thomas en Max herpakkeb zich snel en staab weer op. "Hier krijgen jullie spijt van." Zegt Thomas. "Als Nikki haar moeder ooit nog terug wilt, zal ik maar met ins meegaan" zegt Natalie op een nep lief toon. "W...w...wat mijn moeder?!"
POV. Nikki.
"W...w...wat mijn moeder?!"schreeuw ik uit. "Ow wist je dat niet?" Zegt Natalie. "Wat heeft mijn moeder hier hemeldnaam mee te maken?!" Schreeuw ik, maar nu bozer. "Jouw moeder is een top spionnen, maar helaas was zij in onze val getrapt en zit nu gavangen." Zegt Thomas grijnsend. Ik zal zo graag die grijns weg slaan. "Geef haar terug?!" Schreeuw ik. "Nee." Zeggen ze tegelijkertijd. Top spionnen? Was mijn moeder een top spion? Ik ben er klaar mee. Aan mij zitten oke, maar niemand zit aan mijn familie. "Laat haar los of ik zal het je niet kwalijk nemen." Schreeuwt Zara. "Wat willen jullie doen?" Vraagt Max. Ik maak een teken naar de jongens en Zara dat ik er klaar mee ben. Ze weten allemaal wat ik bedoel. Hier gaan we dan.
Dag dag Natalie, Max en Thomas.
_____________________________________Oe wat zijn ze van plan?!
Tip: het is niet dood schieten.Trouwens dit is het laatste hoofdstuk van deel 1! Er komt een deel 2, meer info staat in het volgend hds
JE LEEST
Nerd Or Spy? •deel 1• ✔
AdventureHet gaat over Nikki. Ze is 17 jaar oud. Op school wordt ze aangezien als nerd en word ook daarmee mee gepest. Heeft haar beste vriendin een geheim voor haar?! En waar blijft haar moeder?! Liever niet kopieëren zonder toestemming. Hoogste rank: #1...