POV. Nikki
Ik kom thuis met tassen vol kleren, schoenen en sieraden. Ik heb nog nooit kunnen bedenken dat IK, ik herhaal IK zoveel zou kopen. Pff ben wel kapot van het lopen en fietsen zeg. Morgen heb ik ook nog eens die spionnen dingens.
Ik heb net avond gegeten. Alleen. Ik weet niet wat me ouders uitspoken, maar de laatste tijd zijn ze niet thuis. Ik doe mijn nieuwe kleren in de kast en mijn nieuwe schoenen in mijn schoenenrek. Mijn sieraden doe ik in een speciaal sieraden bakje die ik vandaag heb gekocht.
Met een blij gevoel stap ik in bed. Morgen spionnen ding en komende woensdag modeshow....... Perfect......
Volgende ochtend (zaterdag)
*tring tring* ergg. Is het vandaag maandag? O wacht het is zaterdag. Vandaag spionnen dingens. Ik pak een nieuw setje van gisteren (zie foto) en doe er addidas eronder. Dan loop ik ondertussen naar het gebouw met eten in mijn hand.
S.I.V....
Ik druk op het knopje 7 van de lift. Eenmaal aangekomen klop ik op de deur waar "directrice" opstaat. Ik klop 2x. "Kom binnen." Zegt ze. "Hey. Ik ben er." Zeg ik.
Gesprek.
D- directrice N- Nikki.N: dus waarom moest ik hier heen komen?
D: wij gaan vandaag beginnen met les en trainingen om van jou een topspion te maken.
N: en hoe gaan jullie dat doen?
D: we gaan vandaag eerst een hoop uitleggen en dan ga je met een personals trainer naar een sportschool hier vlakbij even de vechtdingen doen.
N: oke?
D: meer zullen we later uitleggen.
N: oke.
D: maar nu mag je met mij mee. Ik zal je alles uitleggen wat je nu nodig wilt weten.
Ik loop samen met de directrice naar een kamer met een tafels, papieren en computers.
D: oke we beginnen bij het begin. We zeiden al dat je niet kan kiezen dat je een spion kan worden of niet. Blablabalablablablabla
N: Oke ik snap dat, maar wat moet ik dat trainingen doen en computers enzovoort?
D: jij kan natuurlijk ooit in een gevechtssituaties terecht komen en je moet vast veel in computers inbreken dus dan is dat heel handig.
N: oke en waarom mag ik het niet vertellen?
D: omdat je niet altijd weet wie bij de goede hoort of bij de slechte.
N: bij welke zit ik?
D: de goede. Wij willen gewoon dat iedereen niet aan de drugs en wiet komt.
N: oke....
D: dan is dat de uitleg van nu. Ik zorg ervoor dat je dadelijk sportkleren krijgt om in te sporten. Je personal trainer zal er zo zijn.
Ik zit nu nog steeds in de ruimte. Waarom moet dit mij elke keer overkomen?! En dan moet ik dadelijk nog gaan sporten ook! Ergg. Hopelijk is er dadelijk niemand die ik ken.
Ik zie dat de directrice terug is gekomen met een tas. Ik open de tas en zie dat er een kort sportbroekje inzit, een losse shirt en paar sportgympen. (Foto volgend hds)
Dan zie ik een gespierde jongen uit de hoek komen. "Nikki. Dit is Jeremy. Hij wordt je nieuwe personal trainer.
OMG!...........
JE LEEST
Nerd Or Spy? •deel 1• ✔
AdventureHet gaat over Nikki. Ze is 17 jaar oud. Op school wordt ze aangezien als nerd en word ook daarmee mee gepest. Heeft haar beste vriendin een geheim voor haar?! En waar blijft haar moeder?! Liever niet kopieëren zonder toestemming. Hoogste rank: #1...