HDS 17

1.9K 101 4
                                    

POV. Nikki.

Ik zit nog steeds te zoeken naar Zara, maar na een tijdje heb ik haar gevonden......met een andere jongen. Huh ze heeft nog nooit iets over een jongen verteld. In plaats van dat ik naar haar toe loop besluit ik nog even te staan. "Weet je het zeker?" hoor ik Zara zeggen. Ik wil nog verder luisteren, maar dan hoor ik de Directeur net praten, ent mijn snelste temp loop ik terug. Na een tijdje zie ik ook Zara aan lopen. "Waar was je gebleven?" vraag ik alsof ik van niets af weet. "Ehm op de toilet." zegt ze. Ze liegt, ze heegt nog nooit tegen me gelogen. Is het iets belangrijks? Mevr. Diens zet ons op volgorde van meisje- jongen- meisje - jongen ja je snap het vast wel.

Na een tijdje wachten ben ik aan de beurt. Ik hoor nog steeds niet van Jeremy. Waar is die jongen mee bezig. Ik moet op. Ik loop zo zelfverzekers mogelijk over het podium terwijl ik voel dat er paar jongens aan het staren zijn. Ik kan elk moment wel kotsen. Ik zie na wat kijken dat Jeremy staat  te knipogen, een teken dat hij het heeft. Ik hoor dat hij iets zegt. Terwijl ik luister loop ik terug. "Ik heb het gevonden en foto's gemaakt. Geschiedenis gewist." perfect het ging goed.

De modeshow is afgelopen. Yess finally ik hooo voor mijn hele leven dat ik dit nooit meer hoef te doen. Iedereen is naar huis, ook Zara die was heel erg moe dus die ging naar huis. Jeremy wilde nog iets vertellen dus ben nu aan het wachten. Ik zie dat Jeremy op me afloopt. "We hebben straks een afspraak bij S.I.V om twee andere spionnen te leren kennen." zegt Jeremy. "Straks?" vraag ik. "Ja." zegt hij. "Oke. Ik kleed me om en dan kom ik eraan." antwoord ik en ren snel de meisjes kleedkamer in. Ik kleed me om en loop weer terug naar Jeremy. Ik zie dat Jeremy met Thomas aan het praten is. Sinds wanneer kennen Jeremy en Thomas elkaar? Zonder er nog over na te denken loop ik naar Jeremy. "Zullen we?" vraag ik aan Jeremy. "Ja." antwoordt hij, geeft Thomas een bro hug en loolt weer weg samen met mij.

Bij S.I.V

Jeremy en ik zijn aangekomeb bij S.I.V. We gaan naar de 7de verdieping en lopen naar het kantoor. Ik klop 3x. "Kom binnen!" hoor ik aan de andere kant van de deur. Ik doe de deur open.

"Zara?!" zeg ik geschrokken.
"Nick?!" zegt Jeremy geschrokken.
"Nikki?!" zegt Zara geschrokken.
"Jeremy?!" Zegt Nick geschrokken.

"Wat doen jullie hier?" zegt iedereen gelijk.

Nerd Or Spy?  •deel 1• ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu