HDS 31

1.3K 59 2
                                    

POV. Nikki

Nog steeds kijk ik haar verbaasd en onbegrijpelijk aan. "Wat heeft mijn moeder hier mee te maken?" Vraag ik. "Ehm laten we maar verder gaan met de oefening." Zegt ze en doet weer heel normaal. Voor deze keer laat ik het haar gaan, maar morgen wil ik het weten, want ik krijg morgen precies dezelfde rooster en dan ga ik het vragen en dit keer wel met een antwoord. We oefenen nog wat en 'blijkbaar' ben ik een "talent'. Het zal wel.......

POV. Zara.

Ik ben nu onderweg naar mijn derde les voor vandaag. Vechtsporten. Stieken ben ik er wel goed in, maar dat komt waarschijnlijk door Nick, want ja hij was mijn trainer. Ik vind het wel jammer dat ik nu niet alles met mijn ouders kan bespreken... Mijn ouders denken ook dat ik nu bij Nikki aan het logeren ben...

Ik ben aangekomen en zie al snel overal sportspullen. Joh...

"Ehm Zara?" Hoor ik een stem vanachter de zaal. "Ehm ja?" Zeg ik nogal twijfelend. "Je mag vast 5 rondjes gaan rennen over de hele zaal." Hoor ik de stem weer zeggen. Ik begin maar met rennen en ik denken dat ik alles behalve rennen hoef te doen. Nou niet dus. Na 5 rondjes ben ik al wel moe, naar ik heb nog wel energie. Ik zie dat er iemand vanachter naar me toe komt lopen. "Nou ik zie dat jij al de warming- up hebt gedaan." Zegt hij goedkeurend. "Oke we gaan eerst wat met het boven lichaam trainen, dus armen ect." Zegt hij. En zo gaan we alles trainen van de bovenkant zowel als de onderkant. En dat ging super goed. Beter dan verwacht..

POV. Nikki.

Ik heb al mijn trainingen gehad én we hebben avondgegeten. Lekkere pizza's. Wij- Zara, Jeremy, Nick en ik- zijn van plan om ons om te kleden en dan even op stap te gaan. Lekker even lopen na  zware trainingen en dan om 22:00 weer hier zijn. Zara en ik lopen kletsend terug naar onze 'kamer'. Eerst gaat Zara douchen wat mij een perfect gelegenheid geeft om uit te zoeken welke kleren ik ga aandoen.

<zie media>

Ik heb het setje kleren uitgezocht, wat lekker confertabel is en net optijd komt Zara binnen. Ik loop naar de badkamer, kleed me uit en ga al snel onder de douche staan. Wat een fijn gevoel.

Na een tijdje onder de douche te hebben gestaan en te hebben aangekleed. Zijn Zara en ik even op onze telefoon gegaan en aan het wachten op de jongens, want die zouden ons ophalen.

*klop klop*

"Daar zijn de jongen. Kom dan gaan we!" Zeg ik blij en loop naar de deur.
__________________________

Misschien was dit een heel saai stukje. Srry, maar ik kan je beloven dat de komende hoofdstukken wél super leuk/spannend worden!!
Nu ben je nieuwschierig he😂😇😏.

Xxx- Celinaaaaa_

Nerd Or Spy?  •deel 1• ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu