HDS 6

2.7K 99 20
                                    

POV. Nikki.

Na het eten heb ik wat geld gekregen voor vrijdag. Voor een jurk en misschien wat meer, maar dan ga ik niet alleen. Tijd om Zara te appen.

U: hey Zara. Online?

Z: heyy meid. Hgh?

U: slecht. Super slecht!!

Z: ow hoezo?

U: ten 1ste ik moet meedoen aan de modeshow ten 2de mijn ouders gaan scheiden! 😭

Z: Nee meen je dat?! Dat laatste dan.

U: jaa 😭😭

Z: Meid het spijt me voor je.

U: dankje. Mijn ouders hebben me geld gegeven voor de jurk en misschien meer. Dus misschien kunnen we vrijdag samen shoppen?

Z: Ja top! Shoppen kan nooooiit kwaad.

U: Nou...

Z: wacht, ik heb een leuk idee!

U: wat?

Z: wat dacht je ervan dat ik kleren kies voor jou en jij voor mij?

U: nou....

Z: please deze ene keer?

U: ergg vooruit.

Z: YESS

U: Haha, maar ik ga slapen. Morgen school, weltrusten.

Z: weltrusten en beterschap!

Oke misschien wordt vrijdag wel iets leuker door Zara, maar nu slapen ben enorm uitgeput door de dag..

Switch naar Vrijdag.

*tring tring* Ik sta vermoeid op. Ergg vandaag hebben we die stomme jurken ding. *zucht*. Ik stap uit mijn bed en ga meteen naar mijn kast, pak er kleren uit die ik vandaag aan wil aan doen. Ik pak daarna een handtasje voor het geld en mijn telefoon. Vandaag heb ik geen les, aangezien ik dus de tijd voor school mag gebruiken om een jurk te kopen. Ik ga naar beneden en ga ontbijten.

School...

Ik ben nu samen met iedereen die meedoet aan de modshow in de aula. Wachten op iemand die ons gaat helpen met onze jurken. Na 5 min staan wachten, komt die vrouw eindelijk. Iedereen gaat zijn fiets pakken en fietsen naar het centrum, 10min fietsen ongeveer

Winkelcentrum.

"Jullie moeten in 2 tallen samen een jurk of pak gaan zoeken, als het goed is heb ik briefjes voor diegene die langer mogen blijven en de rest moeten hier om 15:15 weer hier zijn!" Roept die mevrouw. Samen met Zara loop ik langs de winkels voor onze jurk en als we willen meer.
"OMG deze jurk is zoooo mooi!!" Schreeuwt Zara en ik schrik me kapot. Zara trekt me mee in de winkel, vraagt gehaast naar de jurk en ik zit nu te wachten tot Zara haar jurk aan heeft.

Ik zie Zara uit haar pashokje komen.
"Zara deze jurk staat super mooi bij jou!" schreeuw ik bijna. "Ja vind je?" Vraagt ze twijfelend. "Ja. Wil je deze kopen of wil je nog rond kijken?" Vraag ik. "Ik koop deze." Zegt Zara goedkeurend. Zara en ik lopen naar de kassa. Zara rekent af en we lopen naar een andere winkel. "Nikki? Deze jurk gaat je geweldig staan!" Schreeuwt ze, terwijl ze naar een jurk wijst. Voordat ik iets kan terug zeggen, trekt ze me in de winkel en pakt die jurk. Met tegenzin ga ik hem passen. Ik vind hem wel mooi, maar alles wat is aan doe staat mij niet. "En wat vind je?" Vraag ik wanneer ik uit het pashokje ga. "Ik vind deze zo mooi bij jou staan." Zegt ze blij terug. "Vind je?" "Jaa." Zegt ze terug. "Oke dan doe ik deze. Ik reken af en ga samen met Zara naar de volgende winkels voor schoenen en meer kleren. Dit word misschien nog een leuke dag.

Heyy ik wil even de jurken laten zien die ze hebben gekocht:

Zara:

Nikki:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Nikki:

Nikki:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Nerd Or Spy?  •deel 1• ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu