POV. Nikki.
Oke ik sta nog steeds midden in de kamer. Ik draai rondjes om te zoeken naar een schuilplaats. Aha! Ik verstop me gewoon achter de deur en als ze binnen komen ren ik weg.
Ik zie Zara en de jongens raar naar me kijken, maar trek me er niks van aan.
Ik hoor de deurklink naar beneden gaan, maar na mijn verbazing komt de directeur niet naar binnen, maar Natalie, Max, Thomas?! Hoe the f*ck komen ze hier naar binnen en wat doen ze hier. "Oke jullie zoeken naar de informatie naar de spionnen." zegt Natalie. "Wie ook alweer?" vraagt Max. "Sukkel... Zara, Nikki en die twee nieuwe jongens duhhh." zegt Thomas zuchtend. Ik pakt mijn kans en ren de kamer uit. "Sh*t er was iemand hier! Ren erachter na dan!" hoor ik achter me schreeuwen, waarschijnlijk Natalie. Ik ren door en kijk achter me. Het is Thomas. Ik ren de hele school rond op zoek naar een verstop plek. Na een tijdje heb ik een idee. Ik kijk naar achter om te kijken hoeveel tijd ik heb. Hij is niet zo verweg, dus ik moet snel zijn. Ik ren naar een deur, ren baar buiten en zoek een boom of bos om me in te verstoppen. Yess gevonden. Ik zit nu op de grond achter een bosje verstopt. Gadver, maar beter dan dat ik me zelf gewonnen geef. Ik hoor de voetstappen dichter bij mij komen, maar na een tijdje loopt hij weg. Ik sta op. Niemand. Mooi zo, ik ga niet meer naar binnen. Dadelijk weten ze nog wie ik ben, maar hoe weten ze dat wij spionnen zijn?!
1 dag eerder.........
POV. Thomas.
Ik loop samen met Max naar mijn huis. Ik zie dat er zwart gekleden mannen op ons afkomen. W....T....F?!
Ik wil een trap geven, maar ze houden een zakdoekje voor mijn mond en neus. Alles werd zwart.
Ik word wakker in een witte kamer naast Max. Ik kan me niks meer herinneren behalve dat alles zwart werd. Ik probeer op te staan, wat me gek genoeg lukt. Langzamerhand zie ik dat Max ook wakker word. De deur word open gedaan en er komt een zwart gekleden man te voorschijn. "Loop maar met me mee." zegt hij en laat de deur open. Max en ik doen wat hij zegt en volgen hem. We komen aan bij een deur. De deur word open gedaan en de meneer maakt een gebaar dat we naar binnen moeten gaan. Ik zie daar een man op een stoel zitten en Natalie naast hem staan. Wacht wat! Is da niet de Natalie van mijn school, wat doe zij nou weer hier?!
"Jullie zijn Max en Thomas?" vraagt de meneer. We knikken. "Wat doen we hier?" vraag ik. "Meneer mag ik het hun uitleggen?" vraagt Natalie en de meneer knikt. "Jongens, het is raar om me hier te zien, maar dat heeft een reden. Ik ben een spion, maar niet van de goeide kant. Nee. Ik werk voor de slechte. Waarom? Het is een fijn gevoel om mensen te zien die pijn lijden. Jullie zijn nu op het kantoor van de MVM." zegt Natalie. "En wat doen wij hier?" vraagt Max. "Fijn dat je het vraagt. Jullie zijn hier om mij te helpen met een missie. Onze grootste vijand is S.I.V. We doen er alles aan om hun te verslaan. Er is blijkbaar vier nieuwe spionnen aan genomen en door mij weten we wie het zijn." zegt Natalie. "En waarom doen we hier aan mee?" vraag ik. "Omdat jullie gekozen werden en waarschijnlijk heb je geen moeite om ze te verslaan." "En wie zijn 'ze' "? Vraag ik. "Tss ik laat het jullie wel zien. Ze pak een map en haalt daar foto's uit. Ze laat ze mooi op een rijtje zien. Ik kon me ogen niet geloven. Dat waren Nikki, Zara en die twee nieuwe jongens.
Max is naar huis gegaan en ik ben net thuis. Vandaag is er veel te veel gebeurt. Max en ik zitten nu in de organisatie MVM. We hebben al meteen een missie samen met Natalie. Morgen avond gaan we proberen om zoveel mogelijk informatie te kunnen krijgen over hun. Ik heb ook gehoord over Nikki's moeder. Iets van dat ze gevangen word genomen ofz. Ik heb daar niet echt naar geluisterd. Ik ben moe dus ga slapen, morgen word een lange dag....
_______________________________________TAMTAMTAMTAMMMMMMM. Hadden jullie dit zien aankomen? Ik hoop van niet.
Xxx- C
JE LEEST
Nerd Or Spy? •deel 1• ✔
AdventureHet gaat over Nikki. Ze is 17 jaar oud. Op school wordt ze aangezien als nerd en word ook daarmee mee gepest. Heeft haar beste vriendin een geheim voor haar?! En waar blijft haar moeder?! Liever niet kopieëren zonder toestemming. Hoogste rank: #1...