HDS 22

1.7K 79 8
                                    

POV. Nikki.

De les eindigt over paar minuten dus ik doe al mijn spullen in mijn tas. Ik kijk Zara aan en maak een gebaar naar Natalie waarop Zara haar schouders ophaalt. De bel gaat. Ik pak Zara bij haar hand vast en ren de klas lokaal uit. Ik stop als ik bij de kluisjes aan ben gekomen. "Waar was dat voor?" zucht Zara nog steeds van dat rennen. "Ik kon geen smoesjes bedenken voor Natalie dus heb dit bedacht." zucht en lach ik. Zara knikt. We pakken onze spullen en gaan opweg naar S.I.V ook te wel 'vis'. We zouden vandaag nieuwe info krijgen. Trouwens bij het trainen ben ik achtergekomen dan ik kickboxen het leukst vind en daarbij ben ik ook goed met richten. Terwijl ik sporten eerst enorm haatte, ben ik het enorm leuk gaan vinden. Ik en Zara hebben met elkaar afgesproken dat we elke week 4x naar de sportschool gaan om onze conditie te verbeteren, je weet maar nooit waar het van pas kan komen. Het sporten op school is enorm saai. Morgen heb ik trouwens wesr sport. Ergg. Dat word waarschijnlijk weer volleybal ofzo.

We zijn aangekomen bij S.I.V en ik zie de jongens al staan wachten. We lopen met z'n alle meteen naar mevr. Stateside. Aangekomen mogen qe naar binnen. "Dus waarom zijn we hier?" vraag ik. "We hebben een probleem." zegt mevr. Stateside. "En dat is?" vraagt Nick. "Er is informatie gelekt over jullie en nu weten onze grootste vijanden wie jullie zijn." "en nu?" vraag ik wat paniekerig. "Wij gaan er voor zorgen dat het word opgelost. Wat jullje moeten doen is goed uitkijken en zorgen dat jullie missie lukt." we knikken en gaan weer weg.

Ik ben thuis aangekomen. Ik kijk rond of mijn moedsr thuis is. Nog steeds niet. Waar is zij toch?

POV. Marlies.(moeder van Nikki)

Ik zit in mijn kamer. Wachtend op informatie. Er komt iemand naar binnen, waardoor ik recht sta. "Dag mevr. Star." "wat wilt u van me?" vraag ik bang. "Rustig we doen u niets." zegt die meneer. "Mag ik dan naar huis?" vraag ik. "Nee." na die antwoord legt hij eten op de grond en loopt weer weg. Ik zucht. Ik zit in de probleem. Ik zou eigenlijk gisteren naar gaan, maar er was een probleem en nu zit ik hier. In een donkere kamer, geen ramen en geen antwoorden. Ik pak het eten van de grond en begin te eten. Ik zal ondertussen alles uitleggen. Zucht. Hier komt het dan. Ik ben nu 34 jaar, een trotse moeder en een lange undercover spion. Ja je hoort het goed undercover spion. Ik doe dit vak al 10 jaar. Lang zal je zeggen. Dat valt wel mee, ik heb 5 jaar training gehad en pas later kreeg ik mijn missie. Ik liep ook een groot gevaar toen ik Nikki kreeg, want ik wilde dat er niks met haar gebeurde. Op een gegeven moment is ze dus 17 jaar geworden en dat zorgde voor meer gevaar, dat is ook de reden dat Mark en ik gescheiden zijn. (Mark is haar ex- man). We wilde de mensen laten geloven dat Mark, Nikki mee zou nemen terwijl ik haar heb gehouden. Maar op een of ander manier zijn ze er achter gekomen hoe? Geen flauw idee. De vorige weekenden had ik een drugsdealer moeten oppakken, maar dat liep fout af. Het was een valstrik. En nu zit ik hier. Geen flauw idee wat me te wachten staat en wat er me gaat gebeuren.
_______________________________________

Arme Marlies. Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken dat jullie mijn boek- nog steeds- lezen!! Er komen nog meer dingen aan!!

Nerd Or Spy?  •deel 1• ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu