HDS 19

2.2K 88 5
                                    

A/ N
Ik zeg elke keer 'andere kant' maar voortaan zeg ik 'andere organisatie' puur omdat het wat beter bij het verhaal past. Veel plezier met lezen!

POV. Nikki.

Ik hoor mijn telefoon gaan. Ik kijk op mijn klok em zie dat het 11:00 is. Is het al zo laat? Ik probeer mijn telefoon te pakken en als het eenmaal gelukt is neem ik op. "Hallo met Nikki?" zeg ik slaperig. "Hey slaapkop met Zara. We moeten ons klaarmaken voor S.I.V." zegt Zara. "Ja ja ik kom al ik zie je daar." zeg ik. Ik hang op en stap uit bed. Pak een setje kleren uit mijn kast en loop daarmee naar de badkamer. <zie media> Ik stap even sel onder de douche en na mijn korte douche kleed ik me om. Doe mijn makeup, haar en loop naar beneden. Ik pak snel een broodje en beleg hem met aardbeien jam, eet hem op en pak mijn fiets. Nu naar S.I.V.

Ik ben aangekomen bij S.I.V ik zie dat Jeremy, Nick en Zara als staan te wachten. Ik zwaai naar ze en maak een gebaar dat ze al vast naar binnen mogen gaan. Ik stap samen met hun in de lift en druk op het knopje '7'.

We lopen met z'n allen naar de kamer van mevr. Stateside.

Zara klopt drie x.

"Kom binnen." zegt mevr. Stateside.

S- stateside N- Nikki Z- Zara J- Jeremy N- Nick.

J: we zijn er.

S: mooi zo. We hebben nieuw nieuws voor jullie.

Z: en dat is.

S: We hebben een probleem.

N: en dat is?

S: er zijn nu verschillende soorten organisatie's bijgekomen.

N: dus.

S: dus dat betekent dat jullie meer moeten uitkijken voor jullie missie's

N: Oke.

S: gaan jullie vast naar kamer 103 beneden, dan kunnen jullie daar oefenen en met computers werken.

We knikken allemaal en lopen naar beneden.

Thuis.

Ik kom thuis van een zware dag. Ik heb met computers leren kennen en wat meer vechtsporten gedaan. Ja vechtsporten echt niets voor mij, maar als je iets 'gevaarlijks' doet moet je wel een trap kunnen geven. Ik zie dat mijn moeder niet thuis is dus ik besluit haar te bellen.

Gesprek met Marlies (moeder van Nikki)

M: Hallo met Marlies.

N: Hallo mama waar ben jij?

M: O heyy schat ik ben bij ene belangrijke vergadering dus ik kan vandaag niet naar huis.

N: Oke, maar ik heb honger...

M: bestel maar pizza ofz.

N: oke doegg

M: doegg

Ik hang op. Ik weet heus wel dat ze niet naar een vergadering moet, maar het kan me niet schelen. Ik bestel een pizza en loop naar mijn kamer.

Ah de pizza is er. Ik loop naar beneden doe de deur open, betaal en loop met de pizza doos en wat drinken naar boven. Ahh lekker smikkelen.

Na mijn heerlijke avondeten besluit ik maar te gaan slapen, ik trek mijn pyjama aan en ga naar bed. Na een tijdje val ik in een diepe slaap....
_______________________________________

Heyy lezers. Het is valentijnsdag!! Ik vroeg me dus af of jij een valentijn hebt? Zoja wie? Je hoeft het niet perse te vertellen, maar vind het leuk om het te lezen. Ik zelf heb géén valentijn, maar wél twee super lieve vriendinnen!

Xxx- Celinaaaaa_

Nerd Or Spy?  •deel 1• ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu