POV. Nikki.
"Jullie eerste missie is." Zegt mevr. Stateside. "Ja?" Vraag ik. "Op de school waar Nikki op zit, zitten er ouders die illigale dingen doen en ik weet dat woensdag een modeshow is waar de ouders bij mogen zijn. Wat jullie moeten doen is daar zoeken in de computers van de school om te zoeken wie precies die ouders zijn." Zegt mevr. Stateside. "Ik doe mee aan die modeshow dus ik kan niet naar de computer, maar weet wel waar die zijn." Zeg ik. "Geen probleem Jeremy kan het doen als jij verteld waar alles is." Zegt mevr. Stateside. "En wat moet ik doen met de informatie?" Vraagt Jeremy. "Jullie zorgen ervoor dat jullie die informatie krijgen, foto's ervan maken en dan vertellen wij de rest wel." Zegt mevr. Stateside. Jeremy en ik knikken gelijk en gaan meteen naar huis.
Wat vooraf ging....
(Bij mevr. Stateside.
(Pov. Mevr. Stateside)*klop klop* ik hoor geklop, dat zijn waarschijnlijk Jeremy en Nikki.
"Mevr. Stateside?" Ik hoor een zware stem en kijk op. "Mr. Hardwell?!" Vraag ik verbaasd. "Mevr. Stateside." Zegt hij en loopt binnen.(S- mevr. Stateside. H- mr. Hardwell)
S: wat doet u hier?
H: ik heb gehoord over de nieuwe missie voor de nieuwe spionnen.
S: hoe weet u dat?
H: misschien omdat ik alle documenten over alle spionnenbureau's heb?
S: dat is nog geen reden om mijn documenten te bekijken.
H: U weet dat ze pas nieuw zijn. Dan geeft u ze niet meteen een hele zware missie mevr. Stateside.
S: Ik weet wat ik doe en vertrouw erop dat ze het kunnen.
H: Weet u het nieuwe nieuws weer niet?
S: Nee hoezo?
H: De ouders dus. Die komen vanuit de slechte organisatie en als ze weten dat Nikki en Jeremy bij de goede organisatie zitten laten ze, ze niet vrij.
S: Ookal klinkt het niet best ik weet wat ik doe.
H: U weet dat die twee in gevaarlijke handen stuurt mevr. Stateside.
*klop klop*
S: Kom binnen!
Terug in de toekomst.
POV. Nikki.
Ik ben thuis. Denken over mijn eerste missie en wat die ene meneer zei: "U weet dat die twee in gevaarlijke handen stuurt mevr. Stateside." Had hij het over ons? Ik weet het allemaal even niet meer.
Ik loop even naar beneden om even een super leuke serie te gaan kijken.
"Hey mama." Zeg ik als ik mijn moeder tegen kom. "Hey schat, trouwens over die lenzen he?" "Ja?" Zeg ik terug. "Ik heb nagedacht en ik heb er een paar besteld, wel een oefenperiode, om te kijken of je het echt wilt." Zegt mijn moeder. "Dankje wel!" Zeg ik blij. "Geen dank, maar ik wil welbdat jij dan een paar klusjes mag doen." zegt mijn moeder. Kan ik ook nooit iets krijgen zonder dat ik iets terug hoef te doen.. "En wat mag dat zijn?" vraag ik. "Jij mag morgen oppassen bij een klein meisje ongeveer 5 jaar. Hij heeft een oudere broer alleen die wilde het niet en vroeg aan mij of jij misschien wilde helpen." antwoord mijn moeder. "Oke." zeg ik en loop naar beneden waarvoor ik ben gekomen. Wat is die broer lui zeg.Na de serie te hebben afgekeken ga ik naar boven, kleed me om en ga slapen. Ben veel te moe. Althans dat ben ik altijd.
JE LEEST
Nerd Or Spy? •deel 1• ✔
AventuraHet gaat over Nikki. Ze is 17 jaar oud. Op school wordt ze aangezien als nerd en word ook daarmee mee gepest. Heeft haar beste vriendin een geheim voor haar?! En waar blijft haar moeder?! Liever niet kopieëren zonder toestemming. Hoogste rank: #1...