HDS 32

1.4K 56 4
                                    

POV. Nikki.

Ik doe de deur open. "Heyy jongens." Zeg ik terwijl Zara er ook aan komt gelopen. "Jo." Zeggen ze tegelijkertijd. "Zullen we gaan wandelen, want ik heb geen energie meer om iets actiefs te doen." Zeg ik lachend. Waarop de jongen lachen. "Is goed, kom dan gaan we." Zegt Nick. Ik doe de deur dicht en zo gaan we naar buiten.

We lopen paar rondjes om het bos, maken leuke- grappige- rare- serieuze- domme gesprekken. Uiteindelijk was het helaas tijd, dus gingen we terug.

Lekker slapen.......

Maandag....

Het is maandag. Helaas weer school. Gisteren- zondag- was het gewoon het zelfde trainingsprogramma's. Ik was van plan om aan die mevrouw te vragen van het meswerpen waarom ze het hadbover mijn moeder, maar ze was er niet meer, maar een andere vrouw. Helaas. Gisteren zijn we wel wat eerder naar huis gegaan, omdat we vandaag school hebben. Yeey...not.

Nu zit ik aan de keukentafel, zonder mijn moeder. Waar is ze toch? Nig steeds vraag ik me af wat er met haar aan de hand is.... Ik hoor de deurbel, ik kijk op de klok. Sh*t is het al zo laat?! Ik moet snel naars school.

POV. Marlies (de moeser van Nikki)

Ik zit volgens mij al dagen misschien wel weken in dit akelige witte kamer. Ik krijg alleen eten en drinken en meer niet. Ik mis Nikki en iedereen waar ik mee om ging. Waarom ben ik hier? Wat willen ze van mij? Elke keer gaan er vragen door mijn hoofd, maar er komen geen antwoorden.. Ik wil nu zo graag Nikki zien meer niet.

POV. Nikki.

Ik ben op school aangekomen. Oja nog iets vergeten.... Zara, Nick, Jeremy hebben alle drie vanaf nu altijd een wapen bij. Waarom? Omdat Mevr. Stateside denkt te weten dat ze ooit gaan aanvallen en dan moeten wij wél bewapend zijn.

*tring tring*

De bel is gegaan. We gaan met z'n vieren naar de bovenste lokaal, want blijkbaar krijgen we daar een workshop. Waarschijnlijk gaan we taarten of cupcakes bakken, omdat de bovenste lokaal sinds kort een keuken is geworden. We staan bij de deur aan het wachten tot onze docent komt.

Iedereen krijgt een schort om en lopen dan naar binnen. Zara en ik gaan samenwerken.

"Oke zoals jullie weten is het sindskort het bovenste lokaal een keuken geworden." Legt onze docent uit. "En daarom gaan we het vandaag uittesten en het is belangrijk dat jullie het wel een beetje voorzichtig moeten zijn. Wat we vandaag gaan doen zijn cupcakes bakken. Jullie zijn net z'n tweeën. Wat jullie gaan doen is in 5 min een cupcake idee bedenken en dan mogen jullie van start. Alles staat achter en anders miet je even aan mij vragen. Nou veel plezier. Jullie tijd gaat nu in."

Zara en ik bedenken wat we kunnen maken.

Mini taart?   Nee, zo saai
Minions?      Nehhhh
Oreo?            Nee iets speciaals.
Unicorns?     JAA

"Kom dan gaan we nu naar achter voor de ingrediënten." Zeg ik anthousiast. "Ja, kom." Zegt Zara. We lopen samen naar achter om te zoeken wat we willen gebruiken.

"Aaaaaaaaaaaaaa." "Zara, Nikki Komen!!!" Horen Zara en ik. We kijken elkaar aan, maar rennen snel terug.

Sh*t
_____________________________________

Wat is er gebeurd?! Waaeom schreeuwen ze?

Nerd Or Spy?  •deel 1• ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu