-- 04.12.2016 --

585 76 22
                                    

За жалост утре бях на училище, точно затова днес използвах почивката си максимално. В скута си държах блок и най-различни моливи, рисувах.
По-точно казано - прерисувах с малки подобрения.

На блоковия лист рисувах есенните шарки от картината на Колин, а промяната бе, че бях нарисувала, как един мъж се е обърнал с лице към мен, не се вижда цялото, а само половината.

Хващах хубавите розови устни, едното око и съвсем малко от носа.
Оцветявах внимателно, стараейки се да го направя като истински и се получи. Половината му лице гледаше към мен, а зад него бе есента, придаваща цвят на белия лист.

Толкова е съвършено.

Вглеждах се няколко пъти в русунката, не можех да спра да наблюдавам детайлите, които сама съм нарисувала.
Оранжево-жълтият цвят ме опианяваше, караше сърцето ми да тупти в синхром с времето, което като че ли бе забавило ритъма си само и единствено заради мен и рисунката ми.

Но реалността винаги побеждава. Хубавият момент се развали от телефона.
Постоянното бибиткане ми лазеше по нервите. Взех го в ръце, неумявайки какво се случва. Бях получила съобщение на номера купен специално за Колин.

321-987-546: Здравей

Запаметих номера като "?"

Аз: Колин?

?: Същият.

В този миг на лицето ми изгря огромна усмивка, представяйки си продължението..


----А/Б:
Нямаше да го направя, но не се сдържах.

Та, какво мислите, че ще стане.

Иииииии този път искам много коментари, различни от :
"
С
П
А
М"

и  "Некст "

защото трябва да ме мотивирате да пиша, а повярвайте, че ако се добави още мотивацията към тази, която имам сега, ще напиша всички глави до края.

Secret LettersWhere stories live. Discover now