20.12.2016

497 85 9
                                    

Слязох по мраморните стълби на училище, запътвайки се към първата пейка, трябваше да оправя чантата си и да помисля на спокойствие какво да правя с портфейла на Колин.

Изкарах почти всички неща от малкия джоб преди да хвана в ръце коженият предмет и да загледам какво има вътре.

Имаше лична карта, пари и някакви други карти. Взех телефона си и снимах снимката на индификационната карта, запаметявайки я.

Не ми трябваха личните му данни, но погледът ми без да иска прихвана адреса на личната карта, който определено не бе този, на който го бях хванала онзи ден.

Телефонът ми извибрира в ръцете, подсещайки ме, че не трябва да стоя така с нещата му. Прибрах отново портфейла и отключих мобилното устройство, отваряйки съобщенията.

Колин: Моля те не ми пиши повече в училище

Аз: Не мислех, че това ще е проблем, а и наистина ми стана горещо като те загледах малко повече

Колин: Не бъди перверзна

Колин: Знам, че съм като Бог, но

Колин: Просто се шегувам

Аз: Харесвам шегите ти

Аз: Истина са

Колин: Благодаря, но сега трябва да се прибирам защото имам куп проблеми на главата

Не отговорих, нямах намерението и аз да го натоварвам.

Дали всъщност проблемите идваха от мен? Та аз държах едни от най-важните му документи в ръцете си докато той се чудеше какво да прави.

Просто трябваше да я върна възможно по-скоро и да разбера какъв беше онзи адрес от личната карта и всичките други парченца, които се губеха от пъзела.

---А/б:

СЪЖАЛЯВАМ ЗА ЗАКЪСНЕНИЕТОО 💖💖💖💖💖💖

Имам написана главата от няколко дни, но просто нямах време да  я кача.

Очаквам мненията ви

Знам, че е къса, но по-натам ще са по-дълги 💕💕

Коментирайте и гласувайте

Обичам ви 💖💖

Secret LettersWhere stories live. Discover now