Най-вероятно вече си се прибрал и си открил писмото. Доста трудно го оставих в чантата ти, но в крайна сметка го направих.
Не мисли, че всичко е шега, че аз съм шега. Напротив. Истинска съм, чувствата ми все още са същите и все още са толкова искрени колкото бяха.
Не искам да мислиш, че те разигравам, просто ти нямам достатъчно доверие, за да ти споделя коя съм.
Мога да ти кажа, че следващата година ми е последна. Повярвай ми, ще ти позволя да ме опознаеш щом искаш, но не ме насилвай. Не искам да бързам, не искам да съсипя всичко, което съм градила толкова време, за да вляза в това училище.
Да, харесвам те, обожавам те .... представи си всичките синоними на тези думи, но въпреки това не мога да позволя да издам коя съм. Колкото и добър да си, нямам ти това доверие.
Та аз не те познавам като човек, като характер.Едно е да слушам да обясняватв урок и нещата в училище, но съвсем различно е да общуваме за лични неща или да излизаме или нещо друго.
Прибързвам, съжалявам, но искам да те опозная повече. Щастлива съм с цялото си сърце, че ти също искаш. Това за мен значи много.
Наистина много, Колин.
----А/Б:
Честита Нова година любовчета ❤❤❤❤❤❤❤❤ Бъдете живи и здрави, много щастливи, бъдете все такива читатели с мили коментари и всичко останало.Е, какво мислите, че ще стане?
BẠN ĐANG ĐỌC
Secret Letters
Lãng mạnДали нещата могат да се объркат когато незабележима ученичка започне да пише писма на младият си учител или пък ще прерастнат в нещо повече?