" Сама казваш, че не искаш да си играеш с мен, но го правиш. Аз не съм играчка, а ме третираш, ако мога така да се изкажа, като такава. По дяволите, кажи ми коя си.
Не мога да разбера нищо съществено за теб от това, че харесваш Коледа.
Ако искаш да знаеш и аз я харесвам, кой не харесва празниците, почивката. Не искам да звуча грубо, но не мисля да продължа да отговарям ако не знам коя си. Дори не знам това дали е някоя шега от момчета.Ако е шега : ще си изпатите да знаете.
А ако не е шега: докажи ми, че не просто ме разиграваш, а че наистина всичко написано до сега е вярно.
Как да знам, че наистина има човек, който мисли по този начин?
Защо не станеш писателка, би го правила много добре.Все още обмислям няколкото варианта, с които да те накарам да ми кажеш нещо за себе си.
Нещо, от което да разбера повече, много повече, защото от миналото ти писмо, нищо не разбрах.
Не би трябвало да искам да опозная някой, който не знам кой всъщност е, но аз искам..
И точно поради тази причина няма да покажа писмата ти на другите учители или в по-лошия вариант на директора.
Помисли си, дали всичко това е било шега или истина. "
Лежах на леглото си и гледах отговора, който по-рано бях намерила. Не знам какво ще правя, но не мога да стоя просто със скръстени ръце и да чакам вдъхновение за ново писмо. Ако не отговоря скоро той ще помисли, че всичките ми чувства са били някаква шега.
Трябва да напиша ново писмо.
Трябва да отговоря. Веднага.
-----А/Б:
Е, както виждате тя получи отговор доостаа по-късно (за тези, които не са забелязали: заглавието на главите винаги е датата, на която нещо се случва), но за наша жалост той не я взима на сериозно, а?
Какво мислите, че ще направя? Дали ще се осмели да каже коя е или ще активира някой от нейните планове?
Е, ще разберете това в следващите глави(тук само вметвам, че са готови), а сега чакам мненията ви.
Скоро ще видите една наииистииинннаааа дълга глава.
Обичам ви ♥♥
YOU ARE READING
Secret Letters
RomanceДали нещата могат да се объркат когато незабележима ученичка започне да пише писма на младият си учител или пък ще прерастнат в нещо повече?