Почуках смело на вратата на малкия кабинет, който беше даден временно на Колин, докато му освободим неговият.Синята врата се отвори, а тялото на учителя ми се показа пред мен.
-Да? - попита, поглеждайки ме.
Очите му блестяха по онзи негов красив начин. Представям си го сутрин ако някой ден се събуди в леглото ми как ли ще изглежда? Вероятно с разрошена коса и подпухнали очи, но дори такива, пак ще бъдат най-уникалните, на които някога бих могла да се насладя.
-Ще ми кажеш ли защо дойде и какво е това в ръцете ти? Ти ли.. - доста невъзпитано от моя страна, но не знаех какъв щеше да бъде отговора ако ме пита дали аз пиша писмата.
-Статуята се счупи и падна това, мисля, че е ваше - подадох писмото без да отделям очи от ръцете ни, които се доближиха толкова много, че дори се докоснаха.
Искам тези топли ръце около ханша си.
Като моя завивка. Подчертавам на ум думата "моя" защото не бих я делила с нито един жив човек на света.
-Мисля, че не е мое, но благодаря ти. Ще намери собственика си - усмихна ми се.
-Тогава аз ще тръгвам - погледнах неловко на страни.
Чудя се дали има някой, който може да издържи на погледа му, без да се размекне или както в моя случай - да се разтопи.
-Исках да те питам нещо? - думите му спряха тялото ми от движението, което щях да направя, извърнах поглед учудено. - Чела ли си какво има вътре? Има ли име или нещо, не искам да го чета, може би е прекалено лично, но ако се наложи ще го направя, за да разбера на кого е.
Разбира се, че щом ти ще си приятно разсеян, аз също ще бъда.
-Нямам представа, побързах да ви го донеса точно по тази причина - усмихнах се и тръгнах по пътя си, оставяйки го загледан в писмото в ръцете си.
Е, Фрея, явно нямаш късмета в следващото ти писмо да пишеш за отговора..
Но пък знам точно какво ще направя. План "Активна Фрея" включен.
-----А/Б:
Качвам я като бонус заради коментарите, които събра миналата толкова бързо. Следващата глава е написана и чака вас.
Обичам ви ♥️♥️🎉
YOU ARE READING
Secret Letters
RomanceДали нещата могат да се объркат когато незабележима ученичка започне да пише писма на младият си учител или пък ще прерастнат в нещо повече?