[Колин]
Отворих шкафа нетърпеливо, търсейки с поглед новото нещо. Погледът ми се фокусира върху портфейла ми на един от малките рафтове. Въздъхнах и се усмихнах, най-накрая го намерих. Такива проблеми щяха да ме чакат.
Оставих го на бюрото и отново започнах да оглеждам за нещото от анонимното ми момиче.
Прегледах рисунките, които имаше, осъзнавайки че нова няма. Прегледах също за писмо или каквото и да било, но нямаше. Явно това бе просто шега.
Взех портфейла си и го отворих, виждайки че всичките ми карти са там.
Погледнах и при частта с парите, всичко бе недокоснато, но малко бледо лилаво листче прихвана погледа ми.
Мамка му, това шега ли беше?
Сбръчках вежди, започвайки да чета написаното.
"Скъпи Колин,
знам, че това ти изглежда толкова преследваческо, но повярвай ми.. не съм ти откраднала портфейла.
Намерих го докато се прибирах и исках да ти го дам, но нямах възможност.
Ако това нещо е било причината за нервите ти и лошото настроение, радвам се да съм помогнала по някакъв начин.
Не ме съди, че погледнах какво има вътре, но си умрях от кеф като видях снимката.
Тази снимка... *.*С обич"
Дали бе откраднала портфейла ми или било случайно както тя казва? Трябваше да разбера, но за сега ще се водя по доверието , което малко или много имам към нея..
----А/Б:
Хейй 💖💖💖
Какво мислите за новата глава?
Имате ли идея какво ще направи Колин/Фрея?
Очаквам мненията ви в коментарите
Обичам ви 💕
YOU ARE READING
Secret Letters
RomanceДали нещата могат да се объркат когато незабележима ученичка започне да пише писма на младият си учител или пък ще прерастнат в нещо повече?