22.12.2016

518 83 17
                                    

[Фрея]

Всички говореха за партито утре и колко готино щяло да бъде. Изобщо се замислях дали да отида.

-Знаеше ли, че няма да бъдем само от нашето училище и нашата възраст - чух въпросът на Ерика докато изкарвах учебниците си, сбръчках нос, не разбираща за какво ми говори - Не бъди толкова разсеяна. Ще бъдат ученици от други училища също както и някакви студенти, така че няма да сме само ние и учителите ни.

Измрънках нещо и добавих:

-И без това няма да ходя.

Но се оказа, че с Ерика сме на коренно различно мнение.

-Нима ще ме оставиш сама с  маската си из между толкова студенти, които са на по двадесет и няколко. - погледна тъжно, опитвайки се да ме разиграе с този си план.

-За каква маска говориш по дяволите? - двете стояхме и се гледахме, но разликата бе, че бях напълно сериозна.

-Не казвай, че и това не знаеш. - вдигна ръце, а когато отговор не последва, каза: - О, Фрея, ще те убия някой ден, но няма да е днес или утре защото имаме да ходим на купон....

Не дослушах последните и думи, не бях особенно заинтересувана от нейните планове. Трябваше да реша аз какво ще правя защото не знам кога какво ще се обърка.

Сигурна съм  - нищо...


----а/б:

Новата глава е тук🎉🎉

Ще пусна некст след обяд ако събера малко повече коментари/вотове.

Очаквам мненията ви също..

Обичам ви 😘

Secret LettersWhere stories live. Discover now