20.12.2016

528 94 12
                                    

[Фрея]

Слушах как Колин обяснява нещо на учениците на първия чин докато другите си говореха оживено и използваха малкото междучасие до край, но мислите , които се въртяха в главата ми, не ми даваха мира.

Щях да се позабавлявам като се пошегувам малко.

Привилегиите да седиш на последния чин са невероятни. Никой нямаше как да види какво пиша или на кого, а по-хубавото бе, че се сетих да изключа звука, а по-скоро вибрацията.

Аз: Горещо ми е

Аз: Свали си блузата, излишна е

Телефонът на Колин иззвъня, а той погледна учудено.

Взе го в ръце, отключвайки го, а после на лицето му се появи объркана физиономия и се огледа, а аз забих погледа си в учебника, преструвайки се на заинтересована от написаното.

-Съпруги..какво да ги правиш? -оправда се по най-глупавия начин, по който можеше, а аз ахнах тихо.

Не ставаш за лъжец, Колин, помислих си.

По-устните му се заигра усмивка, а аз погледнах екранът ми, който бе светнал току-що.

Колин: Щом ти е горещо направи го ти

Колин: Прекалено удобно ми е с блузата

Аз: Но на мен не ми е?

Аз: Дори не знам защо това е въпрос, заповед е

Колин: Не си падам по daddy нещата..

Колин: Свали я сама ако толкова ти пречи

Аз: Заемам се

Просто прибрах телефона, забивайки поглед в Колин, който продължаваше да щрака по екрана..вероятно с някого, който бе по-забавен от мен..

---А/Б:

Съжалявам, че главата е къса. Заспивам във въздуха, но обещавам, че ще кача съвсем скоро защото идеите са ми много и трябва да се осъществят :)) 💕💕💕💕

Коментирайте и гласувайте, за да направим историята достъпна до повече хора.

Също искам да кажа, че няма да отговарям на всички коментари с "благодаря", а едно сърчице всъщност не може да замести колко благодарна съм ви, но ще поставям въпреки това.

И един въпрос :

Мисля скоро да завърша историята, какво мислите вие по въпроса?

Обичам ви 💖💖💖

Secret LettersWhere stories live. Discover now