[Фрея]
-Не питай, написа ми бележка просто защото беше нервен! - слушах поредното обяснение на Ерика, от което щях да се отърва съвсем скоро, когато стигнем сградата на училището.
Изцъках с език, поглеждайки часа.
-Толкова е антипатичен, Фрея, защо се мисли за красавец? - извъртя очи и се нацупи.
-Колин е красив, но е прекалил, имаш право...Кой знае за какво ли е нервен?- погледнах към небето, идеше ми да се ударя с нещо заради този мой сарказъм.
-Определено не сме аз или ти - промърмори, а аз я приканих да вървим по-бързо. - Първо ще се видя с една приятелка и ще вляза после, върви натам без мен - усмихна се и се отклони по пътя си.
Вятърът отново свали качулката на якето ми, карайки ме да изпуфтя и да я оправя отново.
Изкачих няколкото стълби на училището и отворих вратата, влизайки и усещайки топлината.
Колин не би трябвало да е дошъл затова щях да оставя портфейла и да спра мъките му ако идваха точно от това.Запътих се към кабинетът, в който предаваше, нямаше как да разбере, че аз съм я оставила.
Коридорите не бяха толкова пълни по простата причина, че нарочно бях накарала Ерика да дойдем 15 минути по-рано.
Отворих вратата и влязох, огледах, че в стаята нямаше никой, и завих дръжката на малките щори закачени на прозорцето на дървената врата, спускайки ги.
Настаних се на първия чин, изваждайки лист и химикал.
[Колин]
Блъснах вратата на колата и едва не се затичах към училището когато видях, че закъснявам.
-Добро утро - поздравих жената във фоайето и закрачих по-бързо към залата.
Няколко минути по-късно вече виждах големите тъмно сини врати, които по-късно отворих. Облекчително си отдъхнах когато видях, че събирането още не е започнало.
Настаних се на по-задните места и изкарах телефона си, поглеждайки двете нови съобщения.
897-434 : Кайли се нуждаеше от теб снощи
Аз: Ще остана довечера, обещавам
Отговорих и отново се върнах при всички съобщения, отваряйки второ.
?? : Виж какво има в шкафа ти
Сбръчках вежди, чудейки се какво по дяволите казва това момиче.
Аз: Шкаф?
Забелязах влизащите хора и директорът застанал на малкия подиум, преглеждайки някакви листи в ръцете си. Съвсем скоро трябваше да започне.
?? : Училищния
Аз: Добре, дано да не е някаква шега от момчетата защото ще полудея
Засмях се сам на написаното, което в крайна сметка бе истина. Всичко напоследък беше толкова ужасно. Имах хиляди проблеми на главата, трябваше да изваждам нови карти, подновяване на документи и всичко това защото съм по-разсеян и от влюбен тийнейджър.
Размених още няколко закачливи съобщения с анонимното момиче преди да заключа телефона си и да заслушам какво бе започнал да говори директорът.
-Както знаете началото на зимната ваканция е съвсем скоро и с няколко ваши колеги обсъдихме какво да направим. Ще се състоят две празненства за по-малките и по-големите ученици по случай наближаващите празници. Разбира се няма как да пуснем дори най-малките на вечерния купон, но точно затова за тях ще има обеден или след обеден, а за по-големите ще има вечерно парти. - усмихна се, погледът му се премести по учителите, като че ли искаше да разбере техните реакции. - Вие също сте поканени. Исках да ви съобщя това и да ви кажа, че по-късно ще ви бъдат раздадени списъци с датите на ваканцията както и други неща, които ще ви бъдат от полза. Лек ден. - усмихна се отново, оттегляйки се от залата.
Учителите започнаха да си говорят, радваха се, че почивката идва както и празниците.
Не ми беше особено до говорене точно затова се изправих и тръгнах към кабинетът си. Исках да разбера какво имаше в шкафа, исках да разбера кое е това момиче. Хиляди мисли и варианти минаваха през главата ми, няма как да не я познавам, но не знам коя е.
Какво ли чувства тя? Не се ли чувства поне малко виновна за това, че ме прави на луд, мъчейки ме. Как да я опозная без да знам коя всъщност е?Точно като картина на неизвестен художник.
Наслаждаваш се на красотата без да знаеш виновникът за нея..----А/б:
Очакваната 700 думи глава.
Обещах ви, че ще има дълга.
Какво мислите, че ще се случи?
Ами относно 897-434 ?
Дали Фрея най-накрая направи постигнатото или я чакат още проблеми?
Коментирайте и гласувайте защото и следващата глава е написана, а имам и други идеи
YOU ARE READING
Secret Letters
RomanceДали нещата могат да се объркат когато незабележима ученичка започне да пише писма на младият си учител или пък ще прерастнат в нещо повече?