20.DÍL

1.2K 78 0
                                    

NORMAL LIFE 20

Jako první sem se převlíkla do šatů a obula do lodiček (ano chodí po domě v botách), sedla sem si ke stolu a zase se kochala tím obrovským kufrem představa že ho budu moct mít měsíc je úžasná.

Nanesla sem trochu make-upu, pudr, bronzer, tvářenku. Udělala sem si výraznější oči a nude rtěnku.

Když sem byla připravená, tak Louis přišel ke mně do pokoje mě vyzvednout a šli jsme dolů. Všichni už byli připraveni. Tak sem vše řekla ahoj a zeptala se jak se maj.

Konečně jsme vyrazili do té restaurace. Meny bylo pořád stejné ze včera, takže sem věděla co dostanu na stůl. Sedla sem si vedle Louise naproti nám seděl Harry a Liam a na bocích stolu Zayn s Naillem.

Docela jsme si to užili, hodně jsme toho probraly. Byl to vážně skvělej večer.

Po večeři jsme se přesunuli do auta a to nás dovezlo pod London eye. Došli jsme k VIP vstupu a pronajali jsme si kabinku na dvě kola jenom pro nás 6. Jelikož už byla tma tak nás moc lidí nepoznalo a taky to byl ten nejlepší výhled na celý Londýn. Večer když to je krásně nasvícené to je boží. Přesně v půlce kola, jakoby uplně nahoře jsme se bez ohledu na to jestli nás vidí někdo z jiný kabinky vidí s Louisem políbili. No dobře trošku na delší dobu políbili, bylo to skvělé. Ovšem Niall se hned ozval:

N: Hele když už se tady oni můžou líbat, tak proč nám sem nemohly dát nějaký jídlo ?

H: Ježiši, vždyť seš po večeři !

N: Ale to není fér :/

Všichni jsme se shromáždili u jednoho koutu a tam jsme pozorovali pečlivě každý nasvětlený kousek. Když už jsme se blížili ke konci naší cesty tak nás vyfotil takový foťák a tu fotku jsme si koupili 6. Aby měl každý památku.

Pod London eye na nás zase čekalo auto a mohly jsme odjet. Bylo to trochu jiný auto takový velký a dlouhý, něco jako limuzína. Sedla sem  si Louisem kousek dál od ostatních. Vím že jsme se před chvílí líbali na london eye, ale já ho prostě miluju a nemohla sem si to odpustit. Prostě sem ho zase mezi všemi políbila, ani mu to nevadilo. Harry měl zase trapný připomínky typu. Ať nezapomeneme že v autě nejsme sami, nebo že tady to není postel atd.

Přijeli jsme před dům a šli jsme každý so svých pokojů. Já jsem se převlíkla z šatů do šortek a tílka. Sedla sem si na postel a po dlouhé době otevřela macbook. Postupně sem začla koukat na youtube, protože na youtube sem hrozně závislá. Taky sem skypovala s Mandy, řekla sem jí jak se mám, co děláme a ona mi řekla co zas podniká ona. Taky sem jí řekla o pár trapasech co se nám s Louisem staly třeba to jak nás objevila Katy atd.. Po ukončení hovoru s Mandy sem zavolala mamce, aby věděla že budu u kluků, původně to sice bylo naplánované ale včerejšek vše změnil. Se vším souhlasila, takže nebyl problém. Hned jak sem s ní domluvila začal telefon znovu zvonit, Katy.

A: Ano Katy ?

K: Kde seš ?

A: Doma u kluků

K: To je kde ?

A: No to ti neřeknu, už by to věděl celej svět a neměli by soukromí.

K: Takže kde je ?

A: Neřeknu , ahoj J

Pohled Katy:

No to si snad dělá prdel, tak jak se dostanu k Louisovi ? a ostatním. Prostě jí zavolám že řeknu to tajemství že sem je viděla spolu ve sprše a že spolu chodí, jakmile jí tím pohrozím tak mi to řekne.

Volám jí už asi po 150.té ale nebere to tak zítra ráno.

Pohled Louise:

Po příjezdu sem se šel převlíknout k sobě do pokoje, když sem měl jenom boxerky přišla Amy.

NORMAL LIFEKde žijí příběhy. Začni objevovat