NORMAL LIFE 29
Po půl roce později.
Celý půlrok se nic zvláštního vlastně nedělo, všechno při starém. Pořád sem byla s Louisem šťastná, o té děvce sem už nikdy neslyšela a doufám že ani neuslyším.
Dneska je poslední den co můžu strávit s Louisem protože zítra ráno odjíždí na turné a vrátí se až po třech měsících. Takže už teď se mi stýská. Uvařila sem mu k snídani palačinky, dala mu k tomu kopec zmrzliny a zanesla do postele, protože ještě spinkal, miláček můj. Dobré ráno Louií, něco tu pro tebe mám. Celé to s radostí snědl, pak jsme vylezli z postele a začli se oblékat, protože pojedeme do města na nákupy. Cestou jsme se stavili ve Starbucks, já sem si dala Jahodové frappé a Louis karamelové. Vyšli jsme ze Starbucksu, a šli jsme nakupovat. Po velkém nakupování jsme se vrátili domů a celý večer jsme si užívali jeden toho druhého, přece jenom se dlouho neuvidíme. Ráno Louis brzo vstával a jel na za ostatními kluky. Já sem vstala a jela sem z domu od kluků domů, kde na mě čeká celá rodina. Jelikož budu mít za měsíc narozeniny, tak pro mě mají nějaké překvapení už teď. Vůbec nevím co to bude ale hrozně se těším. Přišla sem domů, zařvala sem že jsem doma a hned se všichni sešli dole v obýváku. Mamka mi podala jednu obálku, taťka jednu krabici a ségra mi dala květinu. První sem otevřela obálku, byl tam rodinný zájezd do LA a druhý zájezd pro dvě osoby do Paříže.
A: Mami, Tati moc děkuju. Kdy pojedeme spolu na tu dovolenou ?
M: No právě asi za 6 hodin nám to letí.
A: Cožeee ?
M: No snad to nevadí, ale jelikož Louis i s klukama taky odjedou tak ti nebude vadit když pojedeme už teď.
A: To je skvělý moc se těším. A ten poukaz pro dva to je pro mě a Louise ?
T: Ano, doufám že si to tam užijete.
A: Moc vám děkuju, to už je hodně dárků a ještě tahle krabice ?
K: Ano, otevři si ji.
Otevírala sem krabici a tam byl iPod a iPad a lísteček ať se mi lépe cestuje.
A: Moc děkuju !
Katy se otočila a podala mi ještě dárkovou tašku. Vyndala sem z ní zase krabici, která byla zabalená , otevřela sem krabici a tam byly sluchátka Beats.
K: To aby se ti ještě lépe cestovalo.
A: Katy děkuju moc !
Objala sem jí a šli jsme balit.
Asi po hodině a půl jsme měli všechno zabalené a mohli jsme vyrazit, ještě sem stihla zavolat Louímu, že odlétám do LA, že asi poletíme stejným letadlem, a určitě se uvidíme na letišti. Hned jak jsme přijeli na letiště, jsme odevzdali kufry, prošli kontrolou pasů a dostali jsme se do nakupovací zóny, koupila sem si pár drobností a zašla sem i do Starbucks. A koho sem si nevšimla
A: Louií zavolala sem
L: Ahoj lásko.
Políbil mě a já jeho taky. Zeptal se mě co si dám a šel to objednat. Já sem si zatím sedla ke klukům.
Když přišel s pitím, zeptala sem se všech kterým letem letí, ukázalo se že to je stejný let, jako můj a místo ? Vedle Louise.
A: Nechce mi tady někdo něco vysvětlit ?
L: Nooo, pár dní máme volno, tak sem měl skvělej nápad.
A: Louisi, ty si skvělej, miluju tě.
L: Já tebe taky.
Nastoupili jsme do letadla, chvíli sem si Louisem povídala, chvíli jsme se líbali, pak sem nějakou část letu spala a pak přišel čas na přistání. Vyzvedli jsme si všechny kufry a vyrazili k taxíkům. Jelikož nás bylo více a bydleli jsme ve stejném hotelu tak jsme potřebovali 3 :D. Kluci tam s námi budou sice jen týden, protože pak letí dál ale aspoň něco. My tu budeme o dva týdny více než kluci. Jupí.
Taxík nás dovezl před hotel a my jsme se šli zabydlet. Samozřejmě, že když nám objednávali pokoje, mysleli na to že sem s Louisem, tak sme měli samotný pokoj. Pak měla pokoj mamka s taťkou. Katy svůj a kluci měli Zayn s Niallem a Harry s Liamem.
Hned jak jsme vešli do pokoje, zavřeli se dveře se na mě Louis doslova vrhl.
A: Louisi, taky tě miluju, ale kdykoliv sem může někdo přijít, že třeba budeme odcházet, to není dobrý nápad.
L: Ale prosimtě je zavřeno, je.
A: Louisi já se bojim :DD
L: Neboj, nikdo sem nepřijde a když tak nikam nepůjdeme.
A: Ok.
Začali jsme se pořádně líbat, odhodila sem tašku. Louis ze mě začal sundávat oblečení a když jsme byli oba dva jen ve spodním prádle přišel Niall.
N: To je super, že máme ty karty do všech pokojů co? (jakoby každý z kluků mohl do tří pokojů, kde byli jen kluci aby se mohli sejit tam a tam….chápete ne ?:D)
ČTEŠ
NORMAL LIFE
FanfictionJak to bude, když Amy musí přetrpět narozeniny své sestry Katy, splní se jí sen, nebo to bude tragédie? - čtěte dále a dozvíte se více:)) Maky xx ♥♥