46.DÍL

927 65 2
                                    

NORMAL LIFE 46

RÁNO:

POHLED MANDY:

Ráno sem se probudila s šílenou bolestí hlavy, něco mě ale zarazilo a vůbec sem nevěděla co se stalo.

Pořádně sem se kolem sebe rozhlédla, nejdříve sem zjistila že jsem nahá, a vedle mě leží nahý…o můj bože to je Harry. Rychle sem si přemítala všechny včerejší vzpomínky ale nic se mi nevybavovalo tak jak by mělo, achjo alkohol. Vím že už dříve mě Harry chtěl sbalit, ani o tom pořádně Amy nevěděla, ale teď sem se s ním vyspala panebože. Zabije mě jak on tak ona.

Neříkám, že by se mi Harry nelíbil, když on je tak sexy, tak prostě možná bych si měla děkovat, že sem vlastně sbalila Harry, a mohl by mít nějaký důvod mít mě rád a něco víc, och bože co to tu plácám, vždyť se se mnou v opilosti vyspal, jak si můžu vlastně dělat ještě naděje ? Uvidím jak bude reagovat a pak budu dělat závěry. Ještě chvíli jsem přemýšlela a pak se Harry probudil.

H: Dobré ráno krásko.

M: Dobré ráno Harry.

M: Harry je to pravda ?

H: To že jsme spolu spali? Ano, ještě si mě přemlouvala, ale nelituju toho, jsi skvělá.

M: Aha, já toho taky nelituju.

Po chvilce trapného ticha sem pronesla:

M: Ty mě máš rád ?

H: Víc než to, ty sis mě asi moc nevšímala celou dobu co ?

M: Víš já, neměla jsem moc náladu, bála sem se o Amy atd, ale pořád si myslím že tě pořádně neznám a už sem se s tebou vyspala, v opilosti. Přesto musím usoudit že jsi přitažlivej a hrozně sexy.

Počkat vážně jsem to řekla nahlas, shit :D

H: Tak co děláš dnes ? Zvu tě na rande.

Mám pocit že můj obličej zaplavila rudá barva a přikývla jsem.

H: Tak super, já jdu do koupelny pak na snídani, dělej co chceš 

Dal mě pusu na tvář a odešel. Zůstala sem sedět na posteli a čumět do blba asi tak dlouho, protože Harry právě vyšel z koupelny jen s ručníkem kolem pasu.

Postavil se před šatnu ručník zahodil a já sem ho viděla zezadu nahého, sice po této noci, sem ho nahého viděla, ale moc sem si toho nepamatovala.

Pronesla jsem celkem trapnou větu:

M: Myslím že takhle bych tě před prvním rande neměla vidět, a začla jsem se smát.

Když jsem si uvědomila co jsem řekla, odešla jsem. Samozřejmě sem si před tím oblékla kalhotky a jeho tričko to svoje sem nemohla najít. Vyšla sem z pokoje, dolů do kuchyně, nikdo tam nebyl. Naštěstí, hned by se mě vyptávali na triko atd. Zapla sem kávovar a udělala sem si ranní cappucino.

Když sem se posadila a upíjela sem z hrníčku, přišel Liam.

L: Dobré ráno, počkat, co to máš na sobě ?

M: Dobré ráno i tobě, hmm triko ?

L: Není Harryho ? Vy dva spolu ??

Gestem sem naznačila jako já nic, já nevim a s cappuccinem v ruce sem odešla do pokoje, který byl jakoby můj. První trapas za mnou, teď už jenom sehnat něco na převlečení od Amy, a pak už budu jako doma. Stejně už to musí vědět všichni.. Trapas, Uppss.

Zalezla sem do svého pokoje, a jo vím že ej ráno ale zavolala sem Amy, potřebuju nutně něco na sebe. Jestli mě v tom triku uvidí ještě někdo sme mrtvá. Asi půl minuty sem vyzváněla a pak se ozval její hlas.

A: Mandy, co otravuješ ?

M: Potřebuju pomoct, vem tvoje šortky, tričko a přijď do mého pokoje, rychle prosím.

A: Bože, co si vyvedla ? Za chvíli jsem tam.

Pohled Amy:

Právě zazvonil můj telefon a já se probudila, když sem uviděla na displeji Mandy, myslela sem že jí zabiju, je v jednom baráku a to to nepočká.

Po hovoru, jsem nevěděla na co potřebuje to oblečení ale nějak sem se přinutila a vstala sem k šatně vzala šortky a triko s mikinou, a vydala sem se k ní do pokoje.

Zaťukala sem, hodila to po ní a řekla sem:

A: Dobrou noc.

Ano dobrou noc bylo brzo ráno a já sem ještě chtěla spát.

M: Děkuju moc, máš to u mě pa.

Vrátila jsem se zpět do postele k Louisovi do obětí a ve vteřině se probudil, super.

L: Dobré ráno miláčku.

Políbila jsem ho a řekla sem mu:

A: Dobré ráno i tobě lásko.

No dobře, teď už sem byla nucená zůstat vzhůru, po chvilce jsme vylezli z postele a ruku v ruce jsme šli dolů za ostatními, všichni kromě Mandy tam byli a něčemu se smáli, vypadalo to jako by jeden vyprávěl vtip, všichni si ho poslechly a nakonec se zasmáli. Přisedli jsme si k nim a začli jsme snídat. Po chvilce přišla i Mandy.

M: Dobré ráno všem !

L: Tak už ses převlíkla jo? A zasmál se.

M: Liame sklapni. A taky se usmála.

Ostatní jí řekli ahoj, ale Harry ne.

Harry jí chytl za ruku a přitáhl k němu, sedla si vedle něho a něco jí  pošeptal. Řekla sem si co, oni dva spolu? Něco spolu maj ?  Byla sem úplně vedle a chtěla sem po Mandy vysvětlení, ne že bych jí nějak chtěla vynadat, ale vyzvědět co se děje.

NORMAL LIFEKde žijí příběhy. Začni objevovat