21.DÍL

1.1K 77 0
                                    

NORMAL LIFE 21

A: Haa, pamatuješ na naše první setkání u mě v pokoji ? Tak trochu bez oblečení ? :DD

L: Na to se nedá zapomenout ! Máš nejkrásnější tělo  ze všech holek na světě.

A: Ale ale … vám ale neslušej ty boxerky pane Tomlinsone !

L: Jé děkuju, tak já si je sundám…a víte že vám taky nesluší to oblečení co máte právě na sobě paní Bell ?

A: No já si ho ale nesundám, já jdu dolů tak nashle ! :DD

L: No počkej Amy ! To si vypiješ !

A: Co si říkal ? Mám se jít dolů napít ? jo ? tak já jdu papa lásko J

L: Taky tě miluju :DD

Amy odešla dolů a já se šel doobléknout. Poté jsem vyrazil dolů taky.

Pohled Amy:

A: Kluci co dnes večer podnikneme ? Nechcete třeba koukat na filmy ?

L: Jasně tak Harry vyber nějakej .

A: A nechcete lehce naštvat Louise ? :DD

N: Jo jak ?

A: Že až přijde dolů tak si nebude moct sednout vedle mě, protože vedle mě budete sedět vy.

N: Joo, tak rychle zasedněte !

Posadily jsme se tak že vedle mě seděl Harry a z druhé strany nakonec Zayn. Na druhém gauči ostatní.

Po chvilce přišel Louis dolů, řekli jsme mu o společném filmovém večeru a souhlasil. V jeho obličeji byl vidět určité zklamání, takže náš plán se dařil. Sednul si k Niallovi a Liamovi. Během filmu mě jakoby za hlavou obejmul Harry, chtěla sem aby Louis žárlil, ale aby to nebylo nic co by ho totálně nasralo tak druhou jeho ruku sem chytla do té mojí.

Po konci filmu sem šla do pokoje. Louis hned za mnou.

L: Jo tak paní Bell mě bude dneska jen prudit jo ?

A: Noo

L: Pojď sem prosím

A: No jasan (přešla sem z jednoho konce pokoje na ten druhý)

Když sem stála těsně před ním tak mě políbil, bylo to takové líbání na 5 minut a nic víc. Protože už jsme byli oba dva unavení, zalehli jsme do postele a v objetí usnuli.

Ráno jsem se probudila bez peřiny, protože celou ji sebral Louis. To si vypije :D! Byl tak roztomilej když ještě spinkal. Šla sem potichu dolů do kuchyně vzala jsem tam misku do ní naházela jahody, maliny a ostružiny. Dala jsem na to šlehačku a posypala sem to kakaem. Ještě sem popadla dvě skleničky s mlékem a šla nahoru do pokoje. Položila sem to na stůl a ještě na chvilku sem k němu zalehla do postele. Dala sem mu pusu na čelo a v ten okamžik se probudil.

A: Louisi, promiň nechtěla sem tě probudit.

L: No lepší probuzení sem si nemohl přát lásko ! :**

A: No to si ještě neviděl tu báječnou snídani, co sem ti přinesla.

L: A kdepak jí máš ?

A: Na tu máš, a ať tam na mě něco zbyde.

Krmili jsme se tam jako malý mimina, ale bylo to hrozně romantický, prostě zase jako z filmu. Když jsme dojedli tak padl můj nápad a to společná sprcha. Nikdo nám sem pravděpodobně nevleze takže by jsme mohly mít soukromí. Svlíkla sem Louisovi tričko a šla pomalu do koupelny.

L: No počkej snad nepůjdeš do sprchy v tričku ?

A: No pokud mi ho nesundáš, tak jo :DD

L: Cože si říkala ? :D ( a v tu chvíli sem byla už bez trička)

A: Zalezli jsme teda do sprchy, zamkli se.

Nastalo pořádné líbání, které přešlo do milování. Bylo to takové moje poprvé ve sprše.

Vyšli jsme ven ze sprchy, osušili se a začli jsme se oblékat. Pak Louis odešel do svého pokoje.

 Rozhodla sem se že se půjdu projít ven do toho parku, jak sem tam byla s Louisem. Protože tam nikdo nechodí, tak tam je klid a dá se tam skvěle vypnout od okolního světa. Po chvilce úplného ticha sem si nasadila sluchátka do uší a začla sem poslouchat rádio. Začli hlásit něco jako novinky ze světa hvězd, a ano i o One direction. No nestačila sem se divit co sem právě slyšela. Zvedla sem se z lavičky a přímo sem běžela domů. Byla sem opravdu hodně naštvaná a chtěla sem po něm vysvětlení.

NORMAL LIFEKde žijí příběhy. Začni objevovat