10.DÍL

1.5K 90 0
                                    

NORMAL LIFE 10

Tak kde všichni jsou ? Sedli jsme si tam čekali asi 10 minut, nemůžou být daleko, protože tu mají všichni mobily, kdybych chtěla dala bych si tu práci a došla do každého pokoje pro každý telefon a vyrovnala je do řady. Ale to je zbytečné, stačí slyšet 5 různých zvonění.

Po dalších 10 minutách:

A: No ahoj, kde jste všichni byli ?,

N: jen jsme zašly na nákup, protože pro dvě krásné slečny navíc jsme už neměli zásoby jídla a navíc na další týden by nám to asi nevydrželo.

A: na týden ?

N: no s klukama jsme se shodli že máme volno, s vámi je sranda tak  u nás budete ještě týden

A: …a co rodiče? Katy ?

N: jo Zayn jim už volal a vše je ok

A: no super, ale až se to dozví Katy zabije mě :D

N: prosimtě ! na dnešek je naplánovaná deluxe večeře jinak po zbytek dne volno, pak mi dones noťas a dam ti tam heslo od wifiny

A: ok , děkuju moc, za všechno děkuju

N: není za co

Šla sem si do pokoje pro mobil, zavolala sem Katy, jak se jí vede a tak a taky rodičům, vůbec nebyly naštvaní, což je divný ale musela sem se jim ozvat a moc poděkovat za to že tu můžu zůstat.

Po chvilce sem se rozhodla jít prozkoumat tenhle krásný dům. Na každé dveře sem zaklepala prohlédla si ten pokoj, nejdřív sem zašla k Niallovi, překvapivě tam měl uklizeno, pak sem šla do Harryho pokoje, on tam ale nebyl tak sem mu tam nechtěla kramařit a šla sem dál, narazila sem na pokoj Liama, ten telefonoval tak sem šla dál to byl pokoj Louise. Taky tam nebyl tak sem šla dál.

Lo: kam pak z mého pokoje ?

A: chtěla sem si prohlídnout dům a tak sem šla k tobě a ty si tam nebyl si tady

Lo: a co chceš ukázat ?

A: celý barák, tvůj pokoj ?

Lo: tak pojď dál

Hned jak jsme zalezli dovnitř Louis mě dal dlouhý sladký polibek. Já mu ho oplatila. Asi po 5 minutách našeho líbání někdo zaťukal na dveře ale my to nevnímali.

NORMAL LIFEKde žijí příběhy. Začni objevovat