39.DÍL

1K 65 2
                                    

NORMAL LIFE 39

Jen co sem za námi zavřela dveře od pokoje sem Louisovi řekla:

A: Louisi, co to mělo znamenat ( a začla sem se smát)

L: Tohle

Došel ke mně, začal mě líbat, nejdřív zůstal jen u pusy a pak na krku, ošahával mě po celém těle, když mě chtěl svléknou tričko zavolala na mě mamka.

M: Amy, pojď prosím dolů

A: Vždy v tom nejlepšim se něco stane, promiň lásko, hned sem zpět.

Vyšla sem z pokoje, sešla schody dolů, přímo do kuchyně k mamce.

A: Mami, copak?

M: Odjíždíme s taťkou k tetě Anne, nevím co bude dělat Katy, domluv se s ní, kdyžtak na ní dej pozor, a bude tu Louis spíát?

A: Ok, zeptám se jí co má v plánu, jo asi ano.

M: Dobře tak pa.

Jakmile za sebou zavřeli dveře začla sem se radovat, protože přijedou někdy pozdě v noci, Katy pošlu ke kamarádce a budeme tu s Louisem sami.

A: Katy, jedeš ke kamarádce jo ?

Katy vyběhla z pokoje a já šla naproti ní nahoru po schodech.

K: Proč?

A: Rodiče jeli k tetě Anne, tak můžeš jet kam chceš .

K: Počkat, Louis, ty tady sami ? Zůstanu doma.

A: Katy, neštvi mě a běž si sbalit! (Začla sem se lehce smát :Dd)

K: Jak mě přesvědčíš ?

A: 2 VIP vstupenky na koncert kluků ? s M&G ?

K: Jakobych tu už nebyla.

Katy se zaradovala, skákala 2 metry vysoko, sbalila si co nejrychleji věci a odjela ke kamarádce, u které spí hodně často.

Do 10 minut byla pryč a já přímo běžela ode dveří nahoru do pokoje.

A: Tak kde jsme to skončili ?

L: Asi někde tady

Znovu sem ochutnala jeho sladké rty, ani se nedá popsat jak skvěle líbal, líbe a pořád líbat bude, stali jsme tam v objetí a jen tak se líbali, pak udělal první krok a sundal mi triko, já jemu taky, poté jsem mu sklékla kalhoty, on mě sundal kraťasy, pokoušel se rozepnout i podprsenku, nejdřív se mu nedařilo ale pak ano, stáhla sem mu boxerky a zahodila sem je tisíc kilometrů od nás, Louis mmě položil na postel, doslova ze ěm strhnul kalhotky, nasadil si kondom a pomalu do mě vnikl, pořád jsme se líbali, ošahávali a dívali se z očí do očí, Louis pořád přidával na tempu a po chvíli přišlo vyvrcholení. Oba jsme si vedle sebe lehli na postel a oddychovali.

A: Bylo to úžasné, ty jsi byl úžasný, jako vždy.

L: To ty si byla – nenechala sem ho to dopovědět, sedla sem si na něj obkročmo a začla sem ho znovu líbat. Lehce sem si hrála s jeho vlasy, a tohle bych mohla dělat celý život, líbat ho až do smrti. Po chvíli jsme se od sebe odlepili, protože už nám došel dech.

L: Jsi úžasná, dokonalá

A: To ty !

Louis mě daroval další polibek a já mu ho oplatila, pořád se mi nechtělo přestat ale když sem si uvědomila kolik je hodin a že by mohli tak do půl hodiny přijít rodiče raději jsme přestali, oblékli jsme se a mohli jsme pokračovat v líbaní, protože kdyby rodiče přišli ke mně do pokoje a viděli nás dva bez oblečení jak se líbáme asi by jim došlo co se děje, teda stejně jim to asi došlo, ale to by tomu dodávalo takový efekt jako jdete nevhod. Asi po hodině jsme usnuli u mě v posteli v objetí.

Ráno:

Vstala sem jako první, lehce sem políbila Louise ale on vůbec nevnímal. Znovu sem ho políbila a ucukli mu koutky.

A: Louisi, nehraj to na mě, vím že seš vzhůru! (začla sem se smát)

Neodpověděl, řekla sem že mu řeknu že když nechce líbat tak odejdu.

A: No dobře, když mě nechceš dát pusu, tak já jdu do sprchy.

Cestou po pokoji v dobrém dohledu z postele sem si odhodila tričko a řekla sem.

A: Tak a zbytek si svléknu až v koupelně když nechceš.

Hned se ozval a vyskočil z postele.

L: Kdo říká že nic nechce

A: Pozdě ! :DDDD

Zavřela sem za sebou dveře

Pohled Louise:

Tak když si chce hrát tak si budeme hrát, začal sem se ale potichu smát.

Svléknul sem si boxerky a vzal za kliku, ovšem někdo byl rychlejší a otevřel dveře od pokoje, celý sem zrudnul.

NORMAL LIFEKde žijí příběhy. Začni objevovat