NORMAL LIFE 22
Přišla sem domů a všichni seděli u PS4 a hráli nějaký hry. Zakřičela sem
A: Louisi, pojď sem
L: Ano lásko, počkej chvilku.
A: Tak už mi nikdy neříkej a nepočká to dělej.
Louis mě vůbec nevnímal, tak sem vyšla celá naštvaná ven na zahradu a tam si sedla a začla brečet. Téměř ve vteřině za mnou přišel Harry. Je to teďka něco jako můj kámoš. Takže sem se nedivila že za mnou přišel.
H: Amy co se děje ?
A: Ten debil, už zase !
H: Cože ?
A: Byl s tou děvkou někde……
Harry mě objal, zvednul se a šel dovnitř.
Pohled Harryho:
Vešel sem dovnitř, ani sem nezavřel dveře a hned sem začal řvát na Louise.
H: Louisi, takže tobě to jednou nestačilo, teď Amy úplně ignoruješ a ještě se taháš zase s tou děvkou jo ?
L: Hele takhle o ní nemluv. A co ty se do toho pleteš ?
H: Jo takže už to není děvka, ale tvoje holka? Co Amy, nezaslouží si to a ty seš takovej debil ! A plíst se do toho budu, protože Amy je moje kamarádka.
L: No hlavně, že to je tvoje kamarádka.
H: Tak ty budeš mít problém s tim, že Amy je moje kamarádka ? A podvádíš ji, někde támhle za rohem ?
L: S kym spim tak do toho ti nic není !
H: No to je teda úžasná výmluva, hlavně že teď Amy brečí na zahradě a tobě to je u prdele a hraješ si hry, tak to seš teda borec. !
L: No tak já jdu za ní no…aby se tady pan Styles neurazil.
H: Běž mi z očí !
Louis vstal a šel směrem k Amy.
Pohled Louise:
Takže sem zase největší kretén, jasny to bude v pohodě…
L: Amy, můžu s tebou mluvit.
A: Co chceš, jenom se se mnou chceš vyspat a pak jít k jiný, protože ta blondýna je lepší v posteli nebo co ? Co vůbec chceš Louisi ?
L: Já se omlouvám, já prostě sem to posral, zase já vím, ale už se to nestane.
A: Ale já už ti to jen tak prostě neodpustím, už po druhé a s tou stejnou štětkou.
Zvedla se a odešla, bouchla dveřma a zalezla asi do svého pokoje. Já tam seděl a čekal co se bude dít dál. Přišel Zayn.
Z: Louisi proč to děláš tak těžký ?
L: Já vim sem kretén, ale prostě nevim.
Z: Ale Amy ti to už po druhé neodpustí, sem si jistej, nebo aspoň né teď hned.
L: No, víš co zavolám tý děvce, ať už se mnou nepočítá, že je to kráva.
Z: No teď přede mnou .
L: To mi nevěříš ?
Z: Né, ani nos mezi očima.
L: Tak to teda díky no.
Z: Divíš se mi ?
L: Ne.
Zavolal sem jí že je konec, ať už ode mě nic nečeká. Zayn je svědkem, že sem tak učinil. Chvilku sem si povídal se Zaynem a pak sem šel zkusit zaklepat na pokoj Amy.
L: Amy, můžu dál ?
A: Ne!
L: Notak, prosím, nech si to vysvětlit.
A: Louisi zmklni, nechci tě vidět. Běž si za ní.
L: Ale já už za ní nepůjdu.
A: To si říkal taky a co se stalo.
L: Prosím, pusť mě dovnitř.
A: Už sem řekla ne, tak vypadni
L: Tak ahoj
Ani mi neřekla ahoj, asi je hodně nasraná. Doprdele! Už mi to asi nikdy neodpustí a prostě sem kretén. Taková holka jako je ona je jen jedna , ona!
Miluju jí,ale ona mě ne. Lehl sem si do postele a projížděl si v mobilu naše společné fotky.
Ale nemohl sem usnout.
Pohled Amy:
To je takovej vůl, říkala sem si. Vzala sem si macbook a projížděla sem si naše společné fotky a videa jak sem s nim byla šťastná. Pořád ho moc miluju, ale tohle vážně posral a už mu to neodpustím. Zůstanu tady jenom kvůli ostatním a Harrymu, protože to je můj pravej kámoš a na nic si na rozdíl od Louise nehraje.
Bylo už hodně pozdě, nemohla sem usnout tak sem se rozhodla jít do kuchyně pro pití a třeba pro jahody. Přišla sem do kuchyně, otevřela ledničku, vyndala džus a ozval se za mnou hlas.
L: Kdopak to vykrádá ledničku, takhle pozdě v noci
ČTEŠ
NORMAL LIFE
FanfictionJak to bude, když Amy musí přetrpět narozeniny své sestry Katy, splní se jí sen, nebo to bude tragédie? - čtěte dále a dozvíte se více:)) Maky xx ♥♥