NORMAL LIFE 41
Šla jsme tedy směr Harryho pokoj
A: (Ťuk ťuk.) Harry můžu dál ?
H: Ehhm…no pojď
Vešla sem do pokoje, viděla jak Harry jen tak sedí v pokoji s iPhonem v ruce. Sedla sem si vedle něho na postel.
A: Harry co se děje
Zvedla sem mu hlavu a podívala se do jeho krásných zelených očí.
H: Nic jen já…….
A: Já co ? Harry co se děje ? Stalo ?
H: Já už prostě
Znovu sem se na něj podívala a on mě políbil, překvapivě sem s nim spolupracovala, nevím co to do mě vjelo, ale bylo to jiné než s Louisem, bylo to takové napínavé. Jeho rty chutnaly tak sladce. Ale co to do něho vjelo, po chvíli se ode mě odtrhnul a řekl:
H: Promiň , to já asi neměl, už jdu.
Rychle se zvedl z postele a prošel otevřenými dveřmi, někam do pryč.
Zvedla sem se z postele, a odešla z Harryho pokoje. Harry dole už nebyl, tak sem se vrátila ke klukům dolů do bazénu. Přišla sem a byl tam jenom Louis s Niallem.
A: Kde je Liam a Zayn ?
L: Někam odešly, ale prej se hned vrátěj.
A: Ok.
Sedla sem si na schody (jako ty v bazénu), tak trochu sem si pořád neuvědomovala, cos e rpávě teď stalo…co sme to udělala, teda né já ale on, ale já spolupracovala, je to i moje vina, prostě sem blbá já musím to asi Louiímu říct, ale já envim horzně se bojim co budu dělat ?
Z tohohle přemýšlení mě vytrhl Zayn, zaťukal mi na rameno, jestli ej všechno v pohodě, že už jsou zpět.
A: Jo, promiň jen sem přemýšlela.
Z: No to by si měla.
Co to ? Proč je na mě tak hnusnej ? Vždyť sem mu nic neudělala, zvedla sem se, oznámila, že už jdu se osušit, vysprchovat a pak něco uvařím k večeři. Všichni souhlasili, tak sem šla, hned za mnou se zvedl Zayn, jako že mi něco chce říct, ale pak na něj Louis zavolal a vrátil se zpět.
Mezitím:
Pohled Zayna:
Hned jak sem se zvedl za Amy, tak na mě Louis zavolal, proč ? Jako co to mělo znamenat, to co sem viděl u Harryho v pokoji..já nevim co si o ni mam myslet a o Harrym ?
Z: Ehm, Louisi ano co potřebuješ ?
L: Jen jak to dnes bude s tou party, kde je Harry ?
Z: No já nevím (ale vím co dělal s Amy…ja bych ho uškrtil)
L :Tak ho pak najdeme a objednate něco k jidlu nebo Amy bude vařit
No Amy asi bude dělat něco jiného než vařit že …AMY!!!
Z: Já nevím zeptej se jí
L: Ok tak já jdu za ní pa
Z : Paa
Vyšel sem z bazénu se převléknout, pořád sem v hlavě měl na mysli, jestli mu to mám říct, nebo ne…ale asi bude lepší když mu to řeknu.
Jdu na to.
Převlékl jsem se do oblečení a vyrazil k pokoji Louise.
Ťuk, ťuk
Z: Louisi, jsi tu ?
Nic se neozývalo, tak sem šel k Amy do pokoje, může být jedině tam.
Dveře byli otevřené, tak sem vyšel dovnitř.
Z: Louisi, můžu s tebou mluvit ?
L: Jasně, co se děje ?
Z: Nic důležitého, Amy necháš nás tu o samotě ?
A: Jasně
Amy odešla a já sem byl připravený mu to vyklopit.
Z: Víš Louisi ? Je tu menší problém..
L: Co ? Co se děje ?
Z: Amy
L: Co s ní je ? něco ti udělala ?
Z: Ne, ale tobě ano
L: Tak co se stalo (Louis jemně zvýšil hlas)
Z: Harry
L: Co je s Harrym, ten tu teď není, odešel ven
Z: Víš já viděl, to co sme neměl, Amy, Harry
L: Co se stalo ?
Z: Oni se….eeee tu …..líbali. (hned se mi ulevilo že nemám tajemství pře mým kámošem)
L: Děláš si prdel ?
Sklopil sem svůj zrak dolů a sledoval Louisovu reakci.
MEZITÍM:
Pohled Amy:
A doprdele, teď mu to Zayn řekne, a sem mrtvá asi bude lepší když to Louisovi řeknu smaa hned teď.
Otevřela sem prudce dveře a řekla.
A: Louisi můžu si stebou promluvit, je to dost důležité, než to tady pan Malik zkomolí.
ČTEŠ
NORMAL LIFE
FanfictionJak to bude, když Amy musí přetrpět narozeniny své sestry Katy, splní se jí sen, nebo to bude tragédie? - čtěte dále a dozvíte se více:)) Maky xx ♥♥