32.DÍL

1K 72 0
                                    

NORMAL LIFE 32

Dal mi ruce na oči, abych ni neviděla, kdo to je hrozně sem se bála. Najednou se ozvalo:

L: Lásko, neměla by si takhle chodit sama pozdě v noci.

A: Ahoj Louisi (Objala sem ho a políbila)

A: Co tady děláš ? Kde si se tady vzal ?

L: To je první věc, na kterou se mě zeptáš?

A: Ne, řeknu ti, že tě miluju! (Zase sem ho políbila)

L: S klukama máme mezi terminy na tour chvilku volna, tak sem tě jel překvapit.

Celou cestu domů jsme si povídali, drželi jsme se za ruce a pak jsme vešli do domu. Vyzula sem se, svlékla bundu a zapípala mi SMS.

SMS – od Mandy:

Katy u nás dnes spí, užij si to s Louiím ♥

(pokud si nepamatujete její rodiče dnes večer nejsou doma :DD)

Odpověděla jsem jí:

Mandy! Proč si mi to neřekla !:DD, děkuju pa dobrou ! ♥

Louis se taky vzul, a šel si sednout do obýváku.

A: Louisi, asi to víš, ale dnes jsem sama doma, zůstaneš tu doufám ?

L: Haha, jo vím to :P, no asi zůstanu, když mě nebudeš zlobit :DD

A: Prosím, sama bych se bála

L: No tak jo

A: Nechceš jít nahoru ? můžeme kouknout na nějaký film ?

L :To zní skvěle

Šli jsme nahoru, zapli jsme film, no a koukali jsme se, teda spíš než jsme se koukali jsme se převážně po většinu filmu líbali, ale to je jedno ne ? :DD

Když film skončil, zaklapla sem macbook, sedla si do klína Louisovi a líbala se s ním, snad do nekonečna. Louis mi začal rukou jezdit pod tričkem, já sem moje ruce zaměstnala hraním s jeho vlasy. Pořád jsme se líbali, když v tom jsem byla bez trička , řekla sem :

A: To teda ne, já taky nebudu mrznout a ty budeš celý oblečený.

Postavila sem se Louis taky, pokračovali jsme v líbání a já v průběhu sundala Louisovi tričko.

A: Tak už nejsem sama !

L: Ale brzo budeš sama bez kalhot !

Louis to ani nedořekl a už přišel o kalhoty.

A: Cože si to říkal ? :DDD

Když sem dopověděla větu, tak sem byla zase pro změnu já bez kalhot.

Nějak sem ho zkusila povalit na mojí postel podařilo se lehla sem si na něj a líbala jsem ho.

Louis mě začal líbat po celém těla, nějak mi sundal podprsenku a při posledním polibku i kalhotky. Já sem nebyla pozadu a stáhla sem mu trenky.  Lehla sem si na postel, on si lehl ke mně, otočil mě abych k němu byla čelem. Znovu mě začal líbat a pak už sem ho v sobě cítila. Ještě, že nikdo nebyl doma, protože by hned podle našich vzdychů všichni věděli co provádíme.

Ráno: (5:30)

Brzo ráno sem se probudila na zazvonění telefonu, volala mi Mandynina maminka:

M: Ahoj Amy (Hodně brečela)

A: Dobrý den, co se děje ?

M: Mmmandy je v nemocnici

Vylítla sem z postele a šla sem na chodbu.

A: A co se jí stalo ?

M: Měla autonehodu, je na tom hodně vážně, teď je na sále.

A: Kde v nemocnici jste ?

M: V St. Tomas‘ , ale nemusíš jezdit.

A: Ne hnedka tam jedu.

Vylítla sem do šatny popadla legíny a mikinu, nasedla do auta a jela sem, Louise sem nechtěla budit.

Zaparkovala sem auto a přímo běžela, když sem u východu ze sálu viděla její mamku, uvědomila sem si, že jestli to nepřežije, přišla sem o svojí skoro jedinnou kamarádku.

Přišla sem k ní, objala sem jí a řekla sem jí :

A: Ona se z toho dostane, nebojte.

M: Doufám.

Seděli jsme tam spolu na chodbě, a doufali v jedinou věc. Taky mi řekla ať jí tykám, že se nehodí jí vykat.

Mandy byla na sále hrozně moc dlouho, hrozně sem se bála, asi po třech hodinách se otevřeli dveře od sálu ( né jako od sálu, ale víte jak to myslím ne ? :DD)

Vyšel doktor s doktorkou, přišli k nám a začli mluvit s kamenným výrazem ve tváři.

NORMAL LIFEKde žijí příběhy. Začni objevovat