Baş Kaldırı

1.4K 68 2
                                    

Gecenin bir yarısı çığlık sesiyle uyandım.Gözlerimi ovuşturup sesin geldiği yöne doğru yürüdüm.Bu Irmak'ın çığlığıydı.Kapıyı bir anda açtım.

''Git başımdan!''

Ayakta duvarı yumrukluyordu.

''Seni istemiyorum git!!''

Ona sarıldığım da elimden kurtulmak için elinden geleni yaptı.Hala uyuyordu.Anlaşılan rüyasında Umut'u görüyordu.

''Bırak beni.Seni istemiyorum neden hala peşimden geliyorsun.''

''Sakin ol.Benim Özgür.''

''Kandırma beni Umut.Bıraakk!!''

Onu sımsıkı tuttum.Elini tuttuğum da elime sıvı bir şey bulaştı.Bu kandı.Duvara o kadar sert vuruyordu ki ellerini kanatmıştı.

''Sakin ol Irmak!''

Kendisini bir anda bıraktı.Tüm ağırlığını vermişti bana.Düşmesin diye daha sıkı tuttum.

''Sakin ol.Derin nefes al.''

Gözlerini araladığında bana gülümseyerek baktı.

''Elim çok acıyor.''

Onu yatağa yatırıp ışığı açtım.Sağ eli kan içindeydi.Çığlık attığında ne olduğunu anlayamadım.

''Elim çok acıyor Özgür.Kıpırdatamıyorum elimi.Yardım et.''

Elini kırmış olamaz herhalde.Yok canım kıramaz.

''Hemen ambulans çağırın.Yardım edin.''

Birkaç dakika sonra ambulans geldiğin de onunla birlikte hastaneye gittim.Parmakları kırılmıştı.Ben şimdi ailesine ne diyecektim.Ne de olsa benim evdeydi ve benim evimde parmakları kırıldı.Ailesi geldiğin de içimi korku kapladı.Saklansam elbet beni bulacaklardı eğer saklanırsam benim yaptığımı düşünebilirler.Ah be kızım neden benim evimde böyle bir şey yapıyorsun ki.

''Senin burada ne işin var?''

Bende kaldığını bilmiyorlar ki.

''Size anlatma mı ister misiniz?''

Babası kötü bakışlar atıyordu bana.Haklıydı ne de olsa kızının yanında tanımadığı bir erkek vardı.Kızı bile onu daha iyi tanımıyordu.

''Umut'u biliyorsunuz.''

''Umut bu işin içinde neden var?''

''İşte Umut yüzünden böyle kızınız.''

Ama anlamsız şekilde baktılar.

''Biz kızınızla partiye gidecektik.Atakan'ı biliyorsunuz onun partisine.Irmak da bizden çıkıp size geliyordu eşyalarını almak için.Bir saat sonra Irmak içeriye dövülmüş bir şekilde geldi.Onu buna Umut'un yaptığını söyledi.Bende uyuyakalınca ben de kaldıramadım.Çığlık ile uyandım ve en son işte buradayız.''

''Umut böyle bir şey yapmaz.Peki ya sen yaptıysan kızımıza bunu.''

''Hayır efendim ona zarar gelmesini asla istemem.''

''Sana neden güvenelim.Umut'u uzun zamandır tanıyoruz seni daha birkaç gündür tanıyoruz.Bize yalan söylemediğini nereden bileceğiz.''

''Siz de haklısınız.Ama size gerçekleri söylüyorum.''

Umut beyaz bir suratla içeriye girdiğin de direk boğazıma yapıştı.

''Senin yüzünden sevgilimin eli kırıldı seni aşağılık herif.''

SERSERİ ÖĞRETMENİM 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin