Belki de Beliz ile yollarımızı ayırma vakti gelmişti.Beni sürekli eleştiriyor ve yanımda hiç durmuyordu.Evet ben de istemezdim böyle olmasını ama hayat bu.Hayat sana sürekli gülümseyerek bakmıyor.Beliz'i anlamak çok zordu.Onunla olan tüm anılarımı hatırlarken o kesik kesik hatırlıyordu.Murat ile aynı odada kalacaktım.Murat'ı severdim.Bana iş konusunda yardımcı oluyordu.Arda Bey de Murat'ı seviyordu.Bu sayede her şeyi kolayca öğrenebilirdim.
"Ben aşağıya iniyorum."
"Tamam.Ben de az sonra gelirim."
"Yemekte görüşürüz."
Aşağıya indiğinde telefona baktım.Bir sürü mesajım ve aramam vardı.Hepsi Başak'tı.Anlaşılan benim buraya sağ sağlam indiğimi merak ediyordu.Yemekten sonra ararım onu ve iyi olduğumu söylerim.Aklıma Irmak gelmişti.Onunla birkaç gündür görüşmüyorduk.Whatsaap'tan görüntülü aradım.
"Sen nerelerdesin be Özgür?"
"Şuan Milano'dayım canım.Konuşamam seninle."
"Aman havalara bak.Ne işin var senin orada?"
"Arda Bey'in eşinin işi varmış.Onun yanında olmak istedi.Bizi de yanında sürükledi."
"Vay be adama bak.Tamam da kendisi gitseymiş neden sizi sürükledi ki?"
"Bilmiyorum.Bilmekte istemiyorum.Asıl sorunumuz Beliz ve Beray."
"Şimdi sıçtın işte.Dikkat et kendine.Seni sağlam istiyoruz."
"Tamam.Bir ara bizim eve uğrar mısın?Bir şeye ihtiyaçları var mı diye de sor?"
"Tamam.Akşam giderim yanlarına."
"Tamam.Kapatmam lazım."
Kapıdan çıkarken Arda Bey ile karşılaştım.
"Arda Bey sizinle konuşabilir miyim?"
"Tabi.Buyur Özgür."
"Şimdi kızlarınız da geldi.İster istemez onlar gezmek isteyecek.İzin verirseniz tüm şirket kızınızın telefon numarasını alsın.Birisine ulaşamazsa başka birisini arasın.Bilmediği bir Ülke de kaybolmak istemez."
"Öyle mi diyorsun?"
"Evet.Tabi siz isterseniz."
"Aslında olabilir.Ben tüm gün çalışacağım.Telefona bakmaya bile zamanım olmayacak.Haklısın.Akşam yemeğinden sonra verirsiniz."
"Tamam."
Aşağıya indiğim de Murat bana seslendi.
"Özgür,sana yer ayırdım."
"Teşekkür ederim Murat ağabey."
"Bunu seninle önceden konuşmuştuk.Biz iş arkadaşıyız.Bana Murat diyebilirsin."
Murat ile konuşurken bizim kızlar yemeğe inmişti.Beray'a biraz daha sıcak bakmaya başlamıştım.Sanırım Beliz,bana soğuk davranırken,Beray'ın bana daha sevecen yaklaşımı beni ona çekiyordu.Çaktırmadan Beliz'e baktım.Göz göze geldiğimiz de hafif gülümsedim.Murat'a dönerken Beray'a da baktım.O an Beray ile göz göze geldim.Göz bebeklerinin küçüldüğünü gördüm.Hoşuma gitmişti.Gülümseyip Murat'a geri döndüm.Herkes yemeğini bitirdiğinde Arda Bey konuşmasını yaptı.Sıkıcı bir konuşmanın sonunda benim söylediğimi yaptı.Buradaki herkes ona numarasını verecekti.Buna çok sevinmişe benziyordu.Sıra bana geldiğinde elinden telefonu aldım.İki numaram vardı ve hangisini vereceğimi unutmuştum.Biliyorum kızların telefonu kurcalanmaz ama ben yapmıştım.Vakit kazanmam lazım.Mesajlarına girip en son gelen mesaja baktım.Halbuki ben Beray'ı gözümde çok büyütmüşüm.Tanımadığı bir numara ona mesaj çekmiş ve o da güzel mi giyinmişti.İnanamıyorum ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ ÖĞRETMENİM 2
Teen FictionÖzgür ve Beliz'in aşk hayatına konuk oluyorsunuz.Peki Özgür gerçek Beliz ile mi karşı karşıya geliyor.Yoksa Özgür'e saplantılı olan bir genç mi kendisini Beliz diye tanıtıyor?Bu oyuna benimle devam eder misin?