Irmak'ın ağzından
Özgür gözlerini açmış beni dinliyordu.Ona önceden söylemeliydim çünkü o beni anlardı.Başka kimse anlayamazdı.Anlıyorum der geçerlerdi.Ama bu olay çok farklıydı.
"Söyleyecek misin artık."
Kahveme baktım.Büyük bir yudum aldım.
"Ben evlatlık alınmışım Özgür.Senin gibi.Ben bunca zaman gerçek ailemle vakit geçirdiğimi sanıyordum ama yanılmışım."
Özgür şaşkın halde yüzüme bakıyordu.
"Nasıl yani sende mi evlatlık alınmışsın?"
Başımı evet anlamında salladım.
"Bunu sana ailen mi söyledi?"
"Hayır.Babamın özel bir odası var.Oraya annem ve babamdan başkası giremiyor.Sır gibi saklıyorlar Özgür.Senin sakladığın oda gibi.Aslında sana kızmadım ya da senden korkmadım.Babamın o odası geldi aklıma.Orasının da böyle olduğunu düşündüm.Senin de babam gibi olduğunu düşündüm."
Aslında sana daha neler söyleyecektim ama anlatamam.O zaman benim sonum gelirdi.
"Hayır ben baban gibi değilim.Peki o odada neler varmış?"
"Benim evlatlık alındığıma dair belgeler var.Bir de ağabeyime ait eşyalar."
Ağabeyim varmış ama şuan nerede onu bile bilmiyorum.Eve neden gelmiyordu?Benim olduğumu bildiği için mi yoksa başka nedenler mi vardı?
"Ağabeyin mi?Nerede olduğunu biliyor musun?"
Kafamı hayır anlamında salladım.
"Onu bulacağız Irmak.Merak etme."
"Peki ya bulamazsak?"
"Bulacağız sana söz veriyorum."
"Teşekkür ederim Özgür.Seninle konuşmak kendimi iyi hissettirdi.Kimseye söyleyemedim bunu.Sana bile açılmak uzun sürdü."
"Ben senin en yakın arkadaşınım Irmak.Bana istediğin her şeyi anlatabilirsin."
Sarıldım.
"Yanımda olduğun için teşekkür ederim."
Kapı çalındığında Irmak kapıya yöneldi.
"Kim gelmiş?"
"Sanırım kapıya sen baksan iyi olacak."
Delikten baktığım da Beliz kapıda durmuş bekliyordu.
"Beni burada görmesin.Yanlış anlayabilir."
"Sen benim odama geç.Gidince çıkarırım seni."
Merdivenlerden çıkarken Özgür de kapıyı açmıştı.Onu Beliz'le görmek beni heyecanlandırıyordu.İkisi birbirine aitti.Aynı Riverdale dizisindeki Jughead ve Betty gibilerdi.Birbirlerinden kopmasını istemezdim.Kapıyı biraz açık bırakıp kulak misafiri oldum.
"Annenin yanına gittim ve izin aldığını duydum.Ben de sevgilimi ziyaret edeyim dedim.Bir şeyin yok değil mi?"
"Hayır ben iyiyim.Geldiğin için teşekkür ederim.Sadece beni mi görmeye geldin yoksa başka bir şey mi var?"
Sessizlik çökmüştü salona.Neden ses çıkmıyordu.Sonra Beliz'in sesini duydum.
"Hem seni görmek istedim hem de Irmak'tan uzak durmanı istiyorum Özgür.Kız da bir şeyler var ve sana zarar verebilir.Bunu istemiyorum.Sana karşı bir şeyler besliyor gibi ve ben bundan rahatsız oluyorum.O gün de kulağına Özgür'den uzak dur demiştim.O kızdan uzak dur Özgür."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ ÖĞRETMENİM 2
Teen FictionÖzgür ve Beliz'in aşk hayatına konuk oluyorsunuz.Peki Özgür gerçek Beliz ile mi karşı karşıya geliyor.Yoksa Özgür'e saplantılı olan bir genç mi kendisini Beliz diye tanıtıyor?Bu oyuna benimle devam eder misin?