Arya

391 21 2
                                    

Arya'nın ağzından;

Okuldan gelince bavulumu hazırladım.Hazırlarken gözlerim doldu.Ağlamamak için elimden geleni yaptım.Ama başaramadım.

''Bebeğim,neden ağlıyorsun?''

''En son böyle hazırlandığım da babam bizi evden kovmuştu.''

''Bebeğim,sakin ol.Bak şimdi iyi yerdeyiz görüyor musun?Üzülme şimdi''

Annem haklıydı.Özgür'ün yanına gittiğim de bana sevgi sözcükleri yağdırıyordu.Genelde bir şey istemeden önce bunu yapıyordu.

''Bebeğim seni seviyorum.Biliyorsun değil mi?''

''Biliyorum.Ne isteyeceksin söyle.''

''Beray,benden söz ederse hemen bana söylüyorsun.''

''Merak etme sen.Ben her şeyi sana anlatırım.''

Kocaman öptü.Beray ablanın evine geldiğimiz de Özgür'ü beklemeden içeriye girdim.Beray elimden tutup içeriye götürdü.

''Gel bebeğim.Seni Beliz ile tanıştırayım''

''Merhaba bebeğim, ben Beliz.Tanıştığıma memnun oldum.''

''Arya.Ben de memnun oldum.''

Kızı önceden tanıyordum.Arada sırada bize gelip Özgür ile konuşuyordu.Beray'ın yanında 'seni tanıyorum.' diyemedim.Yeni tanışmış gibi yapmak zorunda kaldım.Atıştırmalıklar da geldiğine göre dedikodu yapılacaktı.Eskiden annemin arkadaşları geldiğin de annem de böyle şeyler hazırlardı.

"Bizimle dedikodu yapmak ister misin?"

"Hayır.Ben oyun oynayacağım."

Özgür,merak etme.Her şeyi sana anlatacağım.Onlar konuşurken ben de dinlemeye çalışıyordum.Sonunda Özgür den bahsetmeye başladılar.Ama konuşurken sessiz olmaya özen gösterdiler;ama pek de becerikli değiller bu konuda.

"Beliz,eşi varmış.Buna inanabiliyor musun?"

"Duyunca ben de şaşırdım.Sana o şekilde davranıyor.Sonra bir bakıyorsun,eşi çıkıyor."

İçimden 'ah Özgür ah' dedim.Oynadığın oyunu gerçek sanmışlar.Gerçi Beliz,bizim durumumuzu biliyor.Neden anlatmıyor ki?Hafiften gülünce ikisi de bana döndü.

''Sen,bizi mi dinliyorsun cimcime?''

''Evet;ama Başak Özgür'ün karısı değil.''

İkisi de anlamsızca bana bakıyordu.Özgür özür dilerim;ama açıklamak zorundayım.

''Nasıl yani?Çok da samimisiniz.''

''Evet beni de onun çocuğu sanıyorsun;ama değilim.Sadece öyle istemişti. Ben de ona göre oynuyordum.''

Boş gözlerle bana bakıyorlardı.Hemen onların yanına gelip bacaklarımı bağdaş yapıp anlatmaya başladım.

''Babam eskiden annemi döverdi.Her zaman eve sarhoş gelirdi.Bir gün yine öyle sarhoş gelmişti eve.Annemi çağırıp önümde dövmeye başlamıştı.Annem kanlar için de yerde yatarken onun öldüğünü sanmıştım.Gidip babama vurmaya başladığım da beni sevmediğini sadece zevkten benim olduğumu söylemişti.Özgür de bize yardım etmek istiyordu.Onunla sokakta karşılaşmıştık ağlıyordum ve bana yardım etmek istiyordu.O an aklıma sadece Özgür geldi ve hemen onu aradım.Eve geldiğin de babam ile boğuştuktan sonra annemi ve beni alıp hemen hastaneye getirdi.Bize evini açtı.Babam o günden beri bizi eve almadı onunla gittiğimiz için.Sadece pofuduğu yanıma alabilmiştim o kadar.Diğer tüm eşyalarım evde kaldı.Şimdi de öğretmenim ile babam oturuyor onun için onlardan nefret ediyorum.''

İkisinin de gözleri dolmuştu.Bunu anlatmak benim için çok güçtü.Anlatırken o olaylar gözümün önüne geliyordu.Neyse ki o adamdan kurtuldum.Ama yapmacık eşinden kurtulamamıştım.Ama ondan da kurtuldum.İkisi de sımsıkı sarıldılar.

"Ben, bu şekilde olduğunu bilmiyordum.Sana yardım edebiliriz.İstediğin zaman gelip bize danışabilirsin.Sen de bizim arkadaşımızsın."

Biraz ağlaştık.Üçümüzden de ses çıkmıyordu.İlk sessizliği bozan Beray oldu.

"Bu kadar salya sümük yeter.Hadi çizgi film seyredelim."

"Çizgi film seviyor musunuz?"

"Tabi ki.Favorilerimin arasında Adventure Time var."

"Ben hepsini seviyorum.Ayrımcılık yapmıyorum."

Çizgi film izlerken uyuyakalmışım.Beliz'in sesini duyunca kalktım.Yine Özgür'ün hakkında konuşuyorlardı.Tamam çok yakışıklı olabilir;ama onun üstüne de çok gitmeyin.Beliz'i o zaman sevmediğimi fark ettim.Bir şeyler beni ondan itiyordu.Biraz daha sohbet ettikten sonra gitti.Neyse ki gitti.Burada kalsaydı,sinir olurdum.

SERSERİ ÖĞRETMENİM 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin