Kimin beni oynattığını dahi bilmiyordum.Ya da yanlışlıkla attı bana bu mesajı.Bunlara kafa yoramam.Kim yazdıysa öyle kalsın.
1 AY SONRA
Okul'un bahçesine adım atmadan önce okulu iyice taradım.Yetimhaneyi andırmıştı.Zilin sesi o cadıların kahkahası gibi gelmişti bana.Omzuma birisinin vurmasıyla kendime geldim.Ama burası yetimhane değildi,okuldu.Tanımadığım yerlere girdim ve tanımadığım bir sürü insanla konuştum.Müdürün odasını nihayet bulabilmiştim.Kapıyı hafifçe tıklattım.
''İçeri gir.''
Kafamı içeriye soktum.Dışarıdan bakınca komik duruyordum sanırım.Müdür bana bakıp gülümsedi.
''Sen mi geldin?Hoşgeldin.''
''Merhaba.''
''Burada seninle uzun uzun konuşma yapmak isterdim ama derse gitmen gerekiyor.Okul çıkışı yanıma gel sana kuralları anlatayım.''
''Peki efendim.''
Sınıfımı bulmaya çalışıyordum.Bu kadar büyük okulda ben nasıl sınıfımı bulayım.Son kata çıktım ve aramaya başladım.
''Merhaba.''
Arkamdan gelen zarif sese döndüm.
''Sınıfını mı arıyorsun?''
''Evet.''
Kağıdıma bakıp güldü.
''Senin burada ne işin var.Bu sınıf 1.katta.''
Gökte ararken yerde bulduk sınıfı iyi mi.Bir de kıza rezil oldum.
''Aynı sınıftayız seninle.''
Onunla beraber sınıfa gittik.Heyecanlanmaya başlamıştım artık.Neden heyecanlanıyordum ki ben.Tamam uzun zamandır okula gitmiyorsun insanlarla bu kadar içli dışlı olmadın ama kendine gel Özgür.Kapı açılır ve asıl oğlan içeriye girer.Ama bilin ne oldu.Sizce ne olmuş olabilir.Biraz tahmin yürütün.Kapı açıldı ve...Durun ben size söyleyeyim.Kapıyı kendinize doğru çekecekmişsiniz.Ben ittirdim oysaki ve kendime doğru çekince kapı tüm şiddetiyle yüzüme geldi.
''İyi misin?''
Burnumu tutuyordum.Yerinde mi bilmiyorum tüm organlarım ama burnum yerindeydi.
''İyiyim.''
Sınıfa baktığım da herkes gülüyordu.Ben de gülerdim.Kendimi kötü hissetmeden yerime geçip oturdum.
''Kendini tanıtmayacak mısın?''
''Kusura bakmayın.Acıyla karışık ne yaptığımı unuttum.''
Kendimi tanıtmak için tahtaya çıktım.Herkes beni yiyecekmiş gibi bakıyordu.Kendimi tanıtıp yerime geçtim.Burnum hala sızlıyordu.Zil çalar çalmaz tüm sınıf bir anda boşaldı.Tek bir kişi haricinde.Sarı saçları bukle bukle olan kız kalmıştı sınıfta benimle.Masaya bakıyordu sadece.Başka yaptığı bir şey yoktu.Kızdan hıçkırıklar yükselmeye başladığında uzaktan izledim.Neden uzaktan izledim bilmiyorum.Özgür yapma bak kız ağlıyor gitsene yanına.Gidersem beni terslerse ya.Aman terslerse terslesin ben insanlık görevimi yapayım.
''İyi misin?''
Ağlayan kıza iyi misin diye niye soruyorsun geri zekalı.Kötü ki ağlıyor zaten.Islak gözleriyle bana baktı.Ama hiçbir şey söylemedi.Yanımdan uzaklaşıp gitti.Allah Allah bu kıza yardım edelim dedik yaptığı şeye bak.Yerime geçip Atakanları bekledim.Ama gelmemişlerdi.Onların sınıfını da ben bilmiyorum ki.Dur bakayım bir bahçeye çıkayım kesin bulurum.Ama yoklardı.Sınıfa geri döndüğüm de ağlayan kız sınıfta oturuyordu.Onu görmemezlikten gelip yerime oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ ÖĞRETMENİM 2
Genç KurguÖzgür ve Beliz'in aşk hayatına konuk oluyorsunuz.Peki Özgür gerçek Beliz ile mi karşı karşıya geliyor.Yoksa Özgür'e saplantılı olan bir genç mi kendisini Beliz diye tanıtıyor?Bu oyuna benimle devam eder misin?