Balo yerine geldiğimiz de derin bir nefes aldım.Bu ilk olacaktı ikimiz içinde.
"Hazır mısın?"
"Evet."
İçeriye girip bizimkileri aramaya başladım.
"Özgür buradayız."
Elimi daha sıkı tutmaya başlamıştı.Ona dönüp alnını öptüm.
"Bakıyorum da siz ikili baya yakıyorsunuz."
"Teşekkür ederim."
Herkesle selamlaştıktan sonra kızlar onu alıp götürdü.Sahnede deli gibi dans ediyorlardı.Gözümün önünden ayırmıyordum onu.
"Ben de Deren'i getirmek isterdim ama kız sanki yer yarıldı içine girdi.Hiçbir yerde yok.Bulamıyorum onu."
"Hala haber yok mu?"
Kafasını hayır anlamında salladı.
"Sanki benden kaçıyor gibi hissettim."
"Saçma senden niye kaçsın?Kıza bir şey mi yaptın?"
Kardeşime bir şey yaptıysan seni çiğ çiğ yerim Atakan.
"Hayır.Ona kötü bir şey yapamam ben."
"Kız belki kafa dinlemek için uzaklaşmıştır."
"Bilemiyorum.Aman neyse şimdi benle değilde seninle ilgilenelim.Kızın adı neydi sürekli unutuyorum.Onunla aran nasıl?"
Onun adını anmak bile karnımda kelebeklerin uçuşmasına sebepti.
"Adı Beliz.Benim bebeklik arkadaşım.Eskiden bir söz vermiştik birbirimize.Ve şimdi yanımda.Görebiliyor musun?O kadar zaman oldu ve sonunda görüştük.Buna hala inanamıyorum."
"Çok romantik."
Ona bakıp gülümsedim.
"Irmak nerede?"
"Kendisini iyi hissetmiyormuş.Gelmek istemedi."
"Neyi varmış?"
"Bilmiyoruz.Sadece kötü olduğu..."
Konuşmasını yarıda kesmişti.Onun baktığı tarafa baktığım da göz bebeklerim kocaman oldu.Yanımıza doğru gelirken gülümsedi.
"Selam gençler."
"S-selam Irmak.Sen gelmeyeceksin diye biliyorduk."
"Öyleydi ama kendimi iyi hissettim.İnsan bir kere bu hayatı yaşıyor onun için geldim bende."
Kızlar Irmak'ı görünce koşarak yanımıza geldiler.
"Hadi o zaman piste."
Geri yerlerine döndüler.Onlar orada dans ederken biz de kendi aramızda konuşuyorduk.Kontrol etmek amacıyla piste baktığım da Beliz Irmak'ın kulağına bir şeyler diyordu.Ah keşke ağzını okuyabilsem.Ama önemli değildir herhalde.Irmak Beliz'in elinden kurtulup kapıya yöneldi.Beliz dansa geri dönmüştü.
"Hemen geliyorum."
Irmak'ın arkasından çıktım bende.Kız o topuklularla baya hızlı yürüyordu.Sonunda görüş mesafeme girmişti.
"Irmak!"
Beni duymamıştı bile.Arkasından koşup kolunu tuttum.
"Irmak neler oluyor?"
"Buraya gelmemeliydim.Özür dilerim."
"Neden özür diliyorsun?"
"Buraya gelmemeliydim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ ÖĞRETMENİM 2
Teen FictionÖzgür ve Beliz'in aşk hayatına konuk oluyorsunuz.Peki Özgür gerçek Beliz ile mi karşı karşıya geliyor.Yoksa Özgür'e saplantılı olan bir genç mi kendisini Beliz diye tanıtıyor?Bu oyuna benimle devam eder misin?