18.BÖLÜM\2

1.6K 64 3
                                    

Haşim ve Havin'in konağa misafir olarak gelmelerinden sonra bir hafta geçmişti . ALi Murat o gün kankardeşim dediği adamla aklında ne varsa konuşup anlatmış herşeyi yoluna koymayı amaçlamıştı .

Sevda ile havin ise hasretlerini gidermiş herşeyi konuşmuş en sonunda rüyasında gördüğü o güzelim çocuklarda aklının nasıl kaldığını birbir anlatmıştı arkadaşına. Havin'in de aklına kocası Haşim gibi çocuk istediği bir yuvası olması gerektiğini düşündüğünü sevdayı üzmemek ve Ali Murat'ın bu konuyla ilgili ne düşündüğünü kestiremedigi için pek yorum yapmamayı seçmişti.
Ama sevda'nın gözlerindeki o çocukları daha dünyaya gelmeden nasıl sevdiğini nasıl onlarda takılı kaldığını anlamıştı .

*****

Berzan ise aklındaki planları devreye koymaya başlamıştı.
Artık oyununun perdesini açmasının zamanı gelmişti.

Adamlarından en güvendiği Devranı da bağlantısı olan adamın yanına gönderip ALi Murat'ın neden vaktinden önce hapisten çıktığını öğrenmesini istemişti . Beklediği adamı da fazla zaman geçmeden gelmişti konağa .

Konağın girişinde elinde sigarasını keyifle içerken adamını eliyle yanına çağırmıştı.

"Anlat bakalım Devran neler öğrendin"

Devran uzun bir nefes çekip yüzünde hafif sırıtmasıyla başlamıştı ALi Murat'ın herkesten gizlediklerini .

"Ağam işine yarayacak çok fazla şey var .."

Berzan sağ kaşını havaya kaldırıp elindeki sigrasindan uzunca bir soluk alıp hayretle ve keyifle beklemeye başlamıştı devamını.

"Geçenlerde kardeşi yusuf'un düğünü olmuştu bilirsin kerim ağanın kızı sevda ile .."

Berzan biliyorum diye başını sallamıştı. Bilmezmiydi tüm Mardin oradaydı o gün duyduğuna göre.

"Ee ne olmuş düğün yusuf un ALi Muratla ilgisi ne oğlum onu anlat bana"

Devranın yüzündeki sırıtma daha da büyümüştü artık Berzan da görebiliyordu artık adamının bu sözüyle nasıl keyiflendigini.

"O düğün ALi Murat'ınmış Berzan ağam . Adam çok büyük oyun etmiş sana, Mardin'e karşı . "

Berzan şaşkınlıkla kalmıştı ağızdaki sigarası ile ağızı açık bir durumda. Kendine gelmeye başladığında ise ağzından sadece

"Vayy anasını .."

kelimeler çıkmıştı. Devranın gülüşüne karşı ..

Çok kısa biliyorum ancak bu kadar çıkıyor bölüm şimdilik. Pek beğenilmiyor diye hissediyorum başlarda severek pek okuyucu olup olmamasını önemsemeyerek yazıyodum şimdi ise devam ettirsem mi diye düşünüyorum.. Yazma hevesim kırılıyor gerçekten tamam ben profesyonel gerçek bir yazar değilim zaten bunu da her zaman söylüyorum ama işte insan bekliyor şunu yapabilirsin yada yazım şeklin kötü değiştir hissetirmiyosun hiç karakterleri bize demiyor kimsede böyle olunca da garipsiyorum devamlı okuyucu fazla ama oy da verilmiyor...

KARA SEVDAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin