"Kyle pohni si.. Máme být na tom obědě za 20 minut!" zavolala jsem z haly. Dneska byla neděle a jako každou neděli jsme měli mít oběd u mě doma. Kyle vyšel z ložnice a něco si četl na mobilu. Byl do toho tak zabraný, že narazil do malé skříňky, kde jsme měli schované různé věci. "Pozor," zasmála jsem se. Kyle zvedl hlavu a překvapeně zamrkal. Potom se široce usmál a schoval mobil do zadní kapsy svých kalhot a nasadil si sluneční brýle. Vzal mě za ruku a společně jsme vyšli z bytu.
Nasedli jsme do Kylova auta a on se rozjel. Když parkoval na příjezdové cestě, z domu vyběhl Noah. Vystoupila jsem a sledovala tu scénu před sebou.
"Nesnáším vás!" zakřičel Noah přes rameno a běžel někam za dům. Za ním vyšla máma a tvářila se smutně a ustaraně.
"Co se děje?" zavolala jsem a máma se na mě podívala.
"Winter," vydechla a sešla těch pár schůdků. Došla ke mě a uvěznila mě v objetí. "Už nevím, co s ním mám dělat." povzdychla si.
"O co jde tentokrát?" zeptala jsem se znovu a máma ode mě odstoupila a prohrábla si své světlé vlasy.
"Zase naboural a táta odmítl zaplatit opravu," vysvětlila máma. "Ale to je teď jedno. Pojďte dovnitř." široce se usmála a vydala se do domu. Kyle, který mlčel mě vzal okolo pasu a společně jsme se vydali za ní.
Došli jsme do druhého patra a já si vyzula lodičky. Kyle mě políbil na tvář a šel si sednout za tátou do obyváku. Já pokračovala za mámou do kuchyně. Sundala jsem si sáčko a přehodila ho přes židli.
"Neboj se, zachvilku sem příjde s tím, že má hlad," řekla jsem a začala krájet zeleninu. "Kde je vlastně Carrie?"
"U bazénu," odpověděla a vypnula sporák. Začala chystat talíře na stůl. "Jak se vlastně vede?"
"Dobře," řekla jsem. "Přednášky mě baví stejně jako na začátku."
"Nezajímá mě škola," máma se na mě otočila a podívala se na mě ustaranýma očima. "Četla jsem ten článek." Věděla jsem přesně o jakém článku mluvila. O tom, který vyšel včera, ve kterém bylo napsané, že měl něco s nějakou modelkou.
"Je to lež," zamumlala jsem a položila misku se zeleninovým salátem na stůl. "Snad si tomu nevěřila."
"Ne," řekla rychle máma. "Jen jsem se ujistit, že jsi v pořádku." vysvětlila a já přikývla.
"Jdu pro kluky a Carrie."
Dojeli jsme domů a Kyle si šel dát sprchu. Převlékla jsem se do domácího oblečení a zamířila do kuchyně, abych si nalila džus. Potom jsem si šla pustit televizi. Dřív než jsem si, ale stačila sednout v Kylově bundě začal zvonit mobil. Nechala jsem to být, protože to bylo pro něho. Ale když mu potom přicházeli upozornění, že mu dochází SMSky, pomalu jsem se zvedla a přešla do haly. Zastavila jsem se a poslouchala, jestli se Kyle ještě sprchuje. Když jsem slyšela tekoucí vodu, vytáhla jsem jeho mobil a zapnula ho.
"Winter?" ozvalo se chodbou a já upustila jeho mobil na zem. Ani jsem si nevšimla, že voda přestala téct. Kyle stál u dveří a kolem pasu měl omotaný ručník. Vlasy měl mokré a vyděšeně se podíval ze mě na mobil. "Wi-" udělal ke mě krok, ale rychle jsem couvla.
"Nepřibližuj se-" zašeptala jsme. Až teď jsem si uvědomila, že mi po tváři tečou slzy.
"Nech mě to vysvětli," zachraptěl Kyle a stejně jako já neměl od slz daleko. "Je mi to strašně líto. Byl jsem opilý a já vím, že mě do neomlouvám... Byla to chyba."
"Vypadni," řekla jsem.
"Cože?" zeptal se nechápavě.
"Vypadni!" zakřičela jsem. "Nebo víš co? Jdu já!" vzala jsem si klíčky od auta a vyběhla z bytu. Když jsem běžela dolů po schodech, slyšela jsem jak na mě Kyle volá. Ignorovala jsem ho a vběhla ven na ulici. Odemkla jsem auta a vyjela k Emmě. Zastavila jsem před jejím bytem, který si pořídila s Nickem. Zamknula jsem a vyběhla po schodech nahoru. Hlasitě jsem zaklepala na dveře. Když nikdo nešel, udělala jsem to znovu.
"Ježiši už jdu!" ozval se Nickuv hlas. Dveře se otevřeli a vykoukla jeho hlava. "Co máš za pro-" když mě uviděl nechápavě zamrkal. "Winter?" Udělala jsem krok a vpadla mu do náruče. Začala jsem vzlykat a mé nohy mě už neudrželi. Nick mě vzal do náruče a zavřel za námi dveře. Došel do jejich obyváku a položil mě na gauč.
"Nicku? Co se děje?" v obyváku se objevila Emma v jeho triku. Když mě spatřila, vyděsila se. "Winter? Jsi v pořádku?" dřepla si ke mě a pohladila mě po vlasech. Nedokázala jsem ze sebe dostat ani slovo. Nickovi začal zvonit mobil. Vytáhl ho z kapsy a podíval se na jméno volajícího. Potom se zamračil a podíval se na mě.
"Proč mi volá Kyle?" zeptal se. Když jsem slyšela znovu jeho jméno, rozplakala jsem se ještě víc. Nick odešel do haly, aby to příjmul. Chvilku mluvili potichu, než se ozval Nick. "Cože si udělal ty parchante?!" zakřičel až Emma nadskočila. "Zapomeň na to! Nebudu se u ní přemlouvat za takovýho hajzla jako jsi ty!"
Když se Nick vrátil do obyváku, Emma se na něho podívala.
"Tak co se teda stalo?" zeptala se znovu a doufala, že už se dočká odpovědi.
"Kyle podvedl Winter."